کد خبر: ۷۷۴۵۹۶
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۸
تعداد بازدید: ۴۰۰
سعید باستانی، عضو کمیسیون صنایع مجلس و معادن مجلس درباره بازار نابسامان خودروهای وارداتی می گوید: قطعا تا زمانی که این مشکل حل نشده، ما بحث ساماندهی بازار خودرو و افزایش قیمت ها را پیگیری می‌کنیم. چون مردم هستند که مجبورند عدم مدیریت ما را تحمل می‌کنند. این درخواست مردم است و ما نیز آن را پیگیری خواهیم کرد.
باستانی: اميدوارم کار به جایی نرسد که بخواهیم از ابزارهای نظارتی استفاده کنیم/ پیدا کردن عوامل واردات غيرقانوني هزاران خودرو کار سختی نیست؛ این قضیه خیلی راحت باید از سوی وزارتخانه اعلام شود/ این درخواست مردم است و ما نیز آن را پیگیری خواهیم کرد
به گزارش خبرداغ، سعید باستانی، عضو کمیسیون صنایع مجلس و معادن مجلس درباره بازار نابسامان خودروهای وارداتی می گوید: قطعا تا زمانی که این مشکل حل نشده، ما بحث ساماندهی بازار خودرو و افزایش قیمت ها را پیگیری می‌کنیم. چون مردم هستند که مجبورند عدم مدیریت ما را تحمل می‌کنند. این درخواست مردم است و ما نیز آن را پیگیری خواهیم کرد.

باستانی در گفت و گو با «انتخاب»، درباره شرایط نابسامانی که در ماه های گذشته بر بازار خودروهای وارداتی پیش آمده و عملکرد وزیر صنعت در این خصوص گفت: البته عملکرد یک وزیر را نمی توان در یک فاصله زمانی کم بررسی کرد؛ اما شاید کسی یک نفر یک روز وزیر باشد و نوع نگاه و مسیرش مشخص کند که او چگونه وزیری است. فکر می کنم یکی از بزرگترین ضرباتی که به وزارت صنعت وارد شد، بحث انتزاع وزارت بازرگانی از صنعت و معدن بود. این مسئله وقتی مطرح شد، تمامی امور جاریه وزارت صنعت، مسکوت ماند. بر این اساس، در تغییرات سطوح مدیریتی در وزارت صنعت، مقداری تعلل اتفاق افتاد و این، بزرگترین ضرر را به این وزارتخانه وارد کرد.


اين عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد: بايد ببينيم پالایش مشکلات در درون وزارت خانه در حال انجام است يا خير؟ مثلا اگر سايت ثبت سفارش هک شده و تعدادی خودرو ثبت نام شده، پیدا کردن این عوامل کار سختی نیست و این قضیه خیلی راحت باید از سوی وزارتخانه اعلام شود. حال اینکه شخص وزیر در این باره اظهارنظر کند یا نکند، خیلی مهم نیست؛ آنچه مهمتر است و مردم انتظار دارند که مشکلات را رفع کنند.

او ادامه داد: قطعا تا زمانی که این مشکل حل نشده، ما بحث ساماندهی بازار خودرو و افزایش قیمت ها را پیگیری می‌کنیم. چون اين مردم هستند که محبورند عدم مدیریت ما را تحمل می‌کنند. این درخواست مردم است و ما نیز آن را پیگیری خواهیم کرد.

باستانی درباره احتمال استیضاح وزیر صنعت، تصریح کرد: این هفته جلسه ای درباره قیمت خودرو داریم که امیدواریم در قالب مذاکره و صحبت، همین مسئله که خواست مردم است تحقق یابد و کار به جایی نرسد که بخواهیم از ابزارهای نظارتی استفاده کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: