کد خبر: ۷۷۴۵۸۹
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۶
تعداد بازدید: ۴۶۶
هافبک تکنیکی ایرانی فصل گذشته الخور قطر می‌گوید انتخاب او در ایران، پرسپولیس خواهد بود و علاقه‌مند به بازگشت به این تیم است.
بمب نقل و انتقالات تایید کرد: با گرشاسبی صحبت کردم اولویت اولم پرسپولیس است!به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، سروش رفیعی که زمزمه بازگشتش به پرسپولیس بعد از قطعی شدن جدایی اش از الخور به گوش می رسد گفت: جلسه خوبی با آقای گرشاسبی داشتم و نه اینکه بحث قرارداد باشد، فقط صحبت کردیم و مشورت گرفتم؛ الان موضوعی که کامل و مشخص است و باید به صراحت بگویم، این است که اگر در ایران بازی کنم، اولویت اولم بازگشت به پرسپولیس است و مطمئنا اول به این تیم فکر می‌کنم ولی یک سری مشکلات در راهمان داریم.

 

سروش رفیعی هافبک سابق پرسپولیس اضافه کرد: مهم‌ترین موضوع، بحث بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی است که نیاز به تامل و فکر دارد و باید ببینیم به چه نتیجه‌ای می‌رسیم؛ نیم‌فصل اول لیگ برتر ایران به شروع جام ملت‌های آسیا ختم می‌شود و به همین دلیل من باید تصمیم درستی بگیرم که بخاطر این موضوع، تا به الان تصمیمی نگرفتم و هیچ حرفی نزدم.

 

سروش رفیعی با بیان اینکه الان تصمیم‌گیری خیلی برای من اهمیت دارد، ابراز کرد: در حال حاضر پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس بسته است و از سوی دیگر باید وضعیت تیم ملی و اینکه جام ملت‌های آسیا در پیش است را هم باید نگاه کنم؛ این کیفیتی هم که بچه‌ها در جام جهانی نشان دادند، کارم را برای بازگشت به تیم ملی سخت‌تر می‌کند ولی با این حال، برای انتخاب تیم جدیدم نمی‌توانم قطعا حرفی را بزنم.

 

او تاکید کرد: الان هم با صداقت می‌گویم من خیلی بیشتر از حقم از مردم و هواداران پرسپولیس محبت دیدم؛ آنها من و شرایطم را کاملا درک کردند و هنوز هم من را دوست دارند و من نیز آنها را دوست دارم؛ الان دارم می‌گویم اولویت اولم پرسپولیس است ولی دلیل نمی‌شود بگویم قطعا برمی‌گردم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: