کد خبر: ۷۷۴۵۳۱
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۸
تعداد بازدید: ۴۵۴
«حیدر العبادی» نخست‌وزیر عراق، گفت که نهاد نظامی در جریان جنگ با داعش توانست اعتماد بالایی در میان مردم به دست بیاورد.در جریان جنگ با داعش، مردم فهمیدند که نهاد نظامی با آن‌‌ها و در خدمت آن‌هاست و بیشتر اطلاعات ما در خصوص گروههای تروریستی از جانب مردم به دستمان می‌رسید.
العبادی: با هر شکلی از فساد در عراق مقابله می‌کنیم

به گزارش خبرداغ ، نخست‌وزیر عراق با تأکید بر لزوم مبارزه با فساد در کشور گفت که فساد جایز و غیز جایز وجود ندارد و همه باید با آن مقابله کنند.

«حیدر العبادی» نخست‌وزیر عراق در جریان بازدید از دانشگاه تحقیقات نظامی، با بیان اینکه اساس نهاد نظامی بر مبنای حفظ منافع و حمایت از مردم استوار است، گفت که نهاد نظامی در جریان جنگ با داعش توانست اعتماد بالایی در میان مردم به دست بیاورد.

به نوشته پایگاه خبری شبکه السومریه، وی افزود: در جریان جنگ با داعش، مردم فهمیدند که نهاد نظامی با آن‌‌ها و در خدمت آن‌هاست و بیشتر اطلاعات ما در خصوص گروههای تروریستی از جانب مردم به دستمان می‌رسید.

وی در ادامه افزود: کشور در معرض تهدید بزرگ موجودیتی قرار داشت و قصد داشتند کشور را چند تکه کنند و ما در مقابل این تهدید ایستادیم و توانستیم با وحدت مردم پیروز شویم.

العبادی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: تهدید پیش‌ روی ما اقتصادی و چگونگی مدیریت درآمدها به شکل سالم و به دور از فساد است تا بتوانیم بهترین خدمات را ارائه دهیم و فرصت‌های شغلی را به وجود بیاوریم و فساد جایز و غیر جایز نداریم و باید همگی در مقابل آن بایستیم.

وی همچنین تأکید کرد که هیچ سلاحی خارج از چارچوب حاکمیت وجود ندارد و در حال حاضر شرایط اقلیمی برای عراق بهبود یافته و از حالت تنش همه جانبه به سوی روابط پیش رفته است.


فارس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: