کد خبر: ۷۷۴۳۶۵
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۹
تعداد بازدید: ۸۹۵
علی قربانی تمایلی برای نشستن پای میز مذاکره با استقلال ندارد
در حالی که شفر خواهان تمدید قرارداد باشگاه استقلال با علی قربانی شده، این مهاجم تاکنون حاضر به نشستن پای میز مذاکره با آبی ها نشده است.
فاش شد ! رابطه بد هواداران استقلال با این ستاره او را فراری داده است !به گزارش خبرداغ ، استقلالی ها هنوز از بازگشت مامه تیام به تیمشان اطمینان ندارند و در بازار نقل و انتقالات هم به عنوان مهاجم آقاخان از پیکان و  باقری را از تیم لیگ یکی خونه به خونه جذب کرده و انصاری هم در لیست خروج استقلال قرار دارد. وینفرد شفر با درک شرایط تیم استقلال خواهان تمدید قرارداد تیمش با  علی قربانی شده. مهاجم بلند قامت تیم فوتبال استقلال که فصل گذشته هم با ۷ گل زده بهترین مهاجم این تیم در لیگ برتر بود اما همواره مورد هجمه هواداران تیم استقلال قرار داشت.

 

در حالی که وینفرد شفر خواهان تمدید قرارداد با این بازیکن است، قربانی تاکنون حاضر به انجام مذاکره با مدیران تیم فوتبال استقلال نشده. گویی رابطه بد هواداران این تیم با وی عاملی است که او بیشتر به جدایی از تیم استقلال فکر کند تا ادامه همکاری با این تیم. به نوشته پارس، مهاجم استقلالی ها با پیشنهادات خوبی از تیم های لیگ برتری مواجه است و احتمال این که حاضر به ادامه همکاری با این تیم نشود وجود دارد. علی قربانی از هواداران تیم استقلال گله مند است و اگر جدایی او از این تیم به وقوع بپیوندد عامل اصلی اش هواداران هستند.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: