کد خبر: ۷۷۴۳۵۹
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۸
تعداد بازدید: ۹۶۴
خانه تکانی شفر کار دست بازیکنان استقلال داد ! دو ستاره جذاب استقلال در لیست خروج! باشگاه استقلال شاید برای شروع فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر، نام داریوش شجاعیان و محسن کریمی را در فهرست تیمش قرار دهد.
نام شجاعیان و کریمی در نیم‌فصل اول از فهرست این تیم خارج می شود به گزارش خبرداغ ، داریوش شجاعیان و محسن کریمی بازیکنان مصدوم استقلال هستند که گفته می‌شود قرار است نام آنها در نیم‌فصل اول از فهرست این تیم خارج شود.  ولی مسئولان این باشگاه منتظر تصویب قانون استفاده از بازیکنان ۲۳ تا ۲۵ سال توسط فدراسیون فوتبال هستند که اگر این قانون تصویب شود، آنها می‌توانند ۳ بازیکن را در این شرایط سنی به لیست اضافه کنند. احتمال تصویب این قانون زیاد است و در این شرایط نام شجاعیان و کریمی از لیست استقلال خارج نمی‌شود.

 

جالب اینجاست که پیش از این توفیقی و افتخاری خروج این دو بازیکن را از لیست استقلال اعلام کرده بود.

هر دوی این بازیکنان با استقلال قرارداد دارند.

 

لیست مازاد استقلال به صورت قطعی اعلام نشده است اما یکی از مسئولان استقلال خبر داد که بویان، بهنام برزای و جابر انصاری از این تیم جدا خواهند شد این در حالی است که وضعیت زکی‌پور هم هنوز به صورت قطعی مشخص نیست.

 

حال باید دید در انتها چه خواهد شد.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: