کد خبر: ۷۷۴۳۳۳
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰
تعداد بازدید: ۸۹۱
چند برزیلی حاضر در جام جهانی روسیه فیلمی از خود به نمایش گذاشته اند که رسانه های برزیلی آن را رسوایی قلمداد کرده اند.
رسوایی اخلاقی برزیلی ها در روسیهبه گزارش خبرداغ ، تعدادی از هواداران تیم ملی برزیل در روسیه ، از توهین های خود به یک زن روسی در مسکو فیلمبرداری و آن را در فضای مجازی منتشر کرده اند.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.


این اقدام هواداران که از سوی رسانه های برزیلی آبروریزی و رسوایی قلمداد شده، با واکنش های زیادی مواجه شده و تبعانی را نیز برای خاطیان به همراه داشته است.یکی از آنها از کار برکنار شده و برای فرد دیگر هم پرونده تشکیل شده است.


این حادثه در خیابان نیکلسکایا رخ داده است. چندین طرفدار برزیلی، زن روسی را احاطه کرده و به زبان پرتغالی شعارهای توهین آمیز سر دادند. در این فیلم می توان دید که زن مذکور با لبخند تلاش می کند تا این شعارها را که بدیهی است معنای آن ها را نمی داند، تکرار کند.

 

این ویدیو موجب خشم کاربران شبکه های اجتماعی شد. بنابراین، آنها در سایت change.org، با راه اندازی پویشی خواستار مجازات این برزیلی ها شدند که فعلا جمعا بیش از 7.5 هزار تفر آن را امضا کرده اند.
بر اساس قوانین کیفری روسیه اتباع خارجی که در این فیلم مشاهده می شوند ممکن است بازداشت و محاکمه شوند.

 

رسانه های برزیلی برخی از « قهرمانان رسوایی» را شناسایی کردند. بنابراین، یکی از آنها،که کارمند یک شرکت هواپیمایی است، از کار اخراج شده است. یکی دیگر از برزیلی هایی که در این فیلم دیده می شود به نام ستوان ادواردو نونز شناسایی شد. درباره او تحقیقات رسمی آغاز شد. یکی دیگر از اعضای این گروه پیش از این بخاطر فساد مالی و اختلاس محکوم شده بود.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: