کد خبر: ۷۷۴۲۱۲
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۸
تعداد بازدید: ۵۱۵
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان از توقیف ۶۰ تن کالای تاریخ مصرف گذشته و تشکیل پرونده تقلب در گشت مشترک تعزیرات این استان خبر داد.
توقیف ۶۰ تن کالای تاریخ مصرف گذشته و تشکیل پرونده تقلب در گشت تعزیرات سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، حیدر میرزایی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به اخبار واصله و در راستای بررسی انبارهای دپوی کالا در گشت مشترک تعزیرات حکومتی با همراهی بازرسان صنعت، معدن و تجارت و مرکز بهداشت از انباری در شهرک صنعتی شهرستان زاهدان بازدید به عمل آمد که در بررسی صورت گرفته مقدار ۶۰ تن کالای تاریخ مصرف گذشته کشف شد.

وی افزود: این محموله شامل انواع نوشیدنی و همچنین بیسکویت و مواد بهداشتی جز کالاهای مکشوفه بود که با توجه به کشف دستگاه های وسیله تقلب و اقلام دیگری از جمله تینر برای پاک کردن تاریخ های مرقوم بر روی کالا و درج تاریخ جدید، در این خصوص با عنوان اتهام تقلب پرونده ای برای متهمین تشکیل شد.

میرزایی تصریح کرد: واحد فوق توسط بازرسین مرکز بهداشت پلمپ و از ادامه فعالیت جلوگیری به عمل آمد و پرونده متشکله در تعزیرات حکومتی زاهدان خارج از نوبت در مرحله رسیدگی است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اظهار داشت: سلامت شهروندان خط قرمزسازمان تعزیرات حکومتی است و سودجویان و متخلفین در این راستا  برخورد شدید خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: