کد خبر: ۷۷۴۱۸۶
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۶
تعداد بازدید: ۶۱۳
تسلا به دنبال ایجاد یک مقر جدید در آلمان است. این موضوع اخیرا از سوی ایلان ماسک مطرح شده است و به نظر می رسد برای وی حائز اهمیت بسیاری است.
تسلا به دنبال فتح قاره های جدید است / ایلان ماسک از آلمان به عنوان «انتخاب پیشرو» نام برد

تسلا به دنبال ایجاد یک مقر جدید در آلمان است. این موضوع اخیرا از سوی ایلان ماسک مطرح شده است و به نظر می رسد برای وی حائز اهمیت بسیاری است. 

به گزارش خبرداغ  به نقل از سی نت، تسلا در تلاش است یک مقر جدید برای خود ایجاد کند. بحث در مورد توسعه کارخانه تسلا، بحثی است که مدت ها است از سوی ایلان ماسک تقدیم هیئت مدیره شده است. با این وجود این شرکت برنامه های برای قاره کهن نیز دارد.

درواقع مدت زیادی از صحبت های ایلان ماسک با  با دولت شانگهای نمی گذرد. صحبت هایی که با هدف ساخت یک کارخانه در منطقه آزاد تجاری چین رد و بدل شد.

اما ایلان ماسک اهدافی بزرگ تر نیز دارد و قصد دارد این بار، به دنبال یک جایگاه اروپایی باشد. بر همین اساس نیز از آسیا به چشم اندازهای قاره سبز نیز فکر کرده است. ایلان ماسک می گوید آلمان یک گزینه عالی و یک "انتخاب پیشرو"  برای احداث کارخانه در اروپا است.

جالب است بدانید بخشی از مونتاژ مدل های  S و  مدل X  تسلا در هلند انجام می شود. بنابراین تسلا به بازارهایی گسترده در سراسر اروپا فکر کرده است. از سوی دیگر وی در حال مذاکره برای احداث کارخانه باتری سازی و یا همکاری با کارخانه های باتری سازی در اروپا است. 

مدیر عامل تسلا، اخیرا گفت  که  تسلا به دنبال سرمایه گذاری در بخش تولید در اروپا، چین و آمریکای شمالی  است.مدیرعامل تسلا تاکید کرد که در صورت موفقیت در المان بازارهای خود در هلند را نیز توسعه می دهد. 

مقر قدرتمند اروپایی تسلا را می توان امستردام دانست. با این وجود تسلا برنامه های بلندمدت دیگری نیز دارد. پیش بینی می شود این اقدام تسلا به توسعه اشتغالزایی محلی کمک کند.

با این تفاسیر اکنون تسلا در تلاش برای ایجاد 3 مقر جدید است. مقرهایی در آلمان ، هلند و چین.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: