کد خبر: ۷۷۴۱۷۵
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۷
تعداد بازدید: ۳۸۸
وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در خصوص میزان سقف استفاده از بیمه‌های سلامت گفت: اینکه ما دفترچه را به دست افراد بدهیم و آنان مانند یک دسته چک سفید امضاء هر طور که خواستند هزینه کنند و انتظار داشته باشیم که دولت و بیمه‌ها پرداخت کنند، در دنیا کمتر اتفاق می‌افتد.
قاضی‌زاده: استفاده از دفترچه‌های بیمه سلامت مانند دسته چک سفید امضا است/ در مورد شیوع تب کریمه کنگو باید به یک آمار استناد کنیم/ حدود ۳ هزار و ۸۰۰ پروژه در حال احداث است

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، سید حسن قاضی‌زاده هاشمی در پایان جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در خصوص بیمه سلامت و سقفی که برای این نوع بیمه در نظر گرفته شده است، گفت: این امر به تامین اجتماعی بازمی‌گردد، باید از طریق این سازمان، بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی اقدام کنند.

وی ادامه داد: اینکه ما دفترچه را به دست افراد بدهیم و آنان مانند یک دسته چک سفید امضاء هر طور که خواستند هزینه کنند و انتظار داشته باشیم که دولت و بیمه‌ها پرداخت کنند، در دنیا کمتر اتفاق می‌افتد.

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی خاطرنشان کرد: باید به بیمه‌ها حق بدهیم محدودیت‌هایی برای هزینه‌های غیرضروری و غیرقابل قبولی پیش‌بینی کنند.

وی درباره احداث مراکز پزشکی و خانه‌های بهداشت در دهستان‌ها گفت: این مراکز در حال راه‌اندازی  هستند و مردم مشاهده می‌کنند جامعه خدمات سلامت علی‌رغم همه مشکلات و محدودیت‌های که دارد در حال اجرای تعهدات خود هستند.

قاضی زاده هاشمی خاطرنشان کرد: حدود ۳ هزار و ۸۰۰ پروژه در حال احداث است.

وی در خصوص شیوع تب کریمه کنگو گفت: آمار از طرف دکتر پویا اعلام شده است و فکر می کنم به یک آمار استناد کنیم صحیح‌تر باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: