کد خبر: ۷۷۴۱۷۴
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۰
تعداد بازدید: ۵۰۷
رئیس دفتر رئیس‌جمهور با اشاره به لایحه اصلاح ساختار دولت گفت: با تشکیل وزارتخانه‌های صنعت، بازرگانی، راه، مسکن و نیز فعالیت دوباره سازمان ملی جوانان چهره‌های جدیدی را در کابینه دولت خواهیم داشت.
واعظی: با تشکیل وزارت مسکن، صنعت، راه، بازرگانی و سازمان جوانان، چهره‌های جدیدی در کابینه خواهیم داشت / امیدارم این چهره‌ها جوان‌تر بوده و با انرژی بیشتری کار کنند

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به لایحه اصلاح ساختار دولت و احیای برخی وزارتخانه‌ها اظهار داشت: این موضوع هم اکنون در مجلس شورای اسلامی هم در دست بررسی است. با تشکیل وزارتخانه‌های صنعت، بازرگانی، راه، مسکن و نیز فعالیت دوباره سازمان ملی جوانان چهره‌های جدیدی را در کابینه دولت خواهیم داشت.

وی گفت: امروز در دولت وزرای ذیربط، وزیر جهاد کشاورزی، وزیر صنعت، معدن و تجارت، راه و شهرسازی و وزیر ورزش و جوانان از لایحه دولت استقبال کردند و امیدواریم به اهداف مدنظر برسیم.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور با بیان اینکه حل مشکلات کشور با وحدت داخلی در کشور میسر است، گفت: امروز باید به صورت منسجم در کشور کار کنیم و روی پای خودمان بایستیم و همچنین سران سه قوه نیز بتوانند با هم به تصمیمات مشترک برسند.

با اشاره به اینکه در هفته‌های گذشته آمریکایی‌ها و برخی عوامل منطقه‌ای آنها در مورد تاثیرات تحریم‌ها تبلیغات بیش از حدی انجام دادند، گفت: آنها اتاق جنگ روانی ایجاد کرده و اخبار درست و نادرست را منتشر می‌کردند و این مساله روی افکار عمومی مقداری تاثیر گذاشت.

وی در ادامه افزود: ما هم برای مقابله با این شرایط جلسات متعددی داشتیم، جلسه‌ای با حضور دستگاه‌های مختلف و بخش خصوصی با حضور رییس‌جمهور برگزار شد و در مورد برنامه‌های خود مفصل بحث کردیم تا کالاهای مورد نیاز مردم تامین شود البته در انبارها هیچ مشکلی نداریم و ارزاق عمومی و مواد اولیه وجود دارد ولی با این حال رییس‌جمهور دستور دادند که مواد اولیه کارخانجات هم باید زودتر تامین شود.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده می‌توانیم به راحتی امورات خود را به پیش ببریم، خاطرنشان کرد: دیروز هم جلسه‌ای با حضور سران قوا تشکیل شد و تصمیمات خوبی در زمینه اقتصادی گرفته شد که این روند ادامه دارد. شخص رییس‌جمهور اولویت اول خود را ساماندهی وضعیت اقتصادی در نظر گرفتند تا تحریم‌ها نتواند بر زندگی مردم خیلی تاثیر بگذارد.

واعظی با اشاره به دستور رئیس‌جمهور مبنی بر تامین نیازهای مردم، گفت: آقای روحانی به وزرای مربوطه دستور دادند هر آنچه نیاز مردم است را از ظرفیت‌ها و منابع داخلی تامین کنند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا رییس‌جمهور برای تماشای بازی‌های تیم ملی به روسیه خواهند رفت؟ گفت: الان شرایط کشور به گونه‌ای است که رییس‌جمهور برای مسائل اقتصادی وقت می‌گذارند، از سویی هم سفری به اروپا دارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: