کد خبر: ۷۷۴۱۶۹
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۲
تعداد بازدید: ۴۱۵
سه بازیکن تک اخطاره ایران در جدال حساس امشب مقابل اسپانیا باید دست به عصاتر از همیشه به میدان بروند تا با محرومیت از جام جهانی روبرو نشوند.
خطر محرومیت در کمین سه ستاره ایرانبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، سه بازیکن تک اخطاره ایران در جدال حساس امشب مقابل اسپانیا باید دست به عصاتر از همیشه به میدان بروند تا با محرومیت از جام جهانی روبرو نشوند.


 
مسعود شجاعی، کریم انصاری فرد و علیرضا جهانبخش یه بازیکن ایران مقابل مراکش بودند که از داور ترکیه ای اخطار دریافت کردند تا در بازی امشب با اسپانیا در کازان آرنا کمی محتاط تر از قبل به میدان بروند
در رقابت های جام جهانی قانون دو اخطاره بودن همچنان به عنوان یکی از قوانین انضباطی در دستور کار قرار دارد و این سه ستاره اگر مقابل اسپانیا از داور اروگوئه ای کارت زرد بگیرند جدال با پرتغال را از دست خواهند داد. اتفاقی تلخ که هیچ بعید نیست وداعی زودهنگام برای هر یک از آنها در جام جهانی رقم بزند چون مشخص نیست ایران بتواند جواز صعود به مرحله بعد را بگیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: