کد خبر: ۷۷۴۱۲۱
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۰
تعداد بازدید: ۶۱۵
ملکشاهی خبر داد:
رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با اشاره به برگزاری نشست اعضای این کمیسیون با رئیس سازمان تعزیرات حکومتی و وزیر دادگستری، گفت که سازمان تعزیرات حکومتی آمادگی خود را برای ورود به بازار ارز و رفع مشکلات و آشفتگی‌های این بازار اعلام کرد.
ورود تعزیرات برای رفع مشکلات بازار ارزبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با اشاره به برگزاری نشست اعضای این کمیسیون با رئیس سازمان تعزیرات حکومتی و وزیر دادگستری، گفت که سازمان تعزیرات حکومتی آمادگی خود را برای ورود به بازار ارز و رفع مشکلات و آشفتگی‌های این بازار اعلام کرد.

الله‌یار ملکشاهی در گفت‌وگویی، درباره جلسه سه‌شنبه کمیسیون حقوقی مجلس گفت: نشست امروز ما در محل سازمان تعزیرات حکومتی با حضور وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی و معاونانش برگزار شد. در این نشست سازمان تعزیرات حکومتی گزارشی از فعالیت‌های خود ارائه کرد.

وی افزود: همچنین مباحثی در حوزه روابط بین کمیسیون قضایی و سازمان تعزیرات مطرح شد. از طرفی اعضای کمیسیون هم در خصوص بعضی مشکلات کشور در حوزه در بازار ارز، قیمت خودروها و قاچاق کالا، مسائلی را مطرح کردند.

رئیس کمیسیون حقوقی قضایی مجلس اظهار کرد: سازمان تعزیرات حکومتی حمایت خود را برای رفع مشکلات در این حوزه اعلام کرد. این سازمان این خواسته را دارد که در جهت رفع مشکلات در حوزه اختیارات خود ورود پیدا کند

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: