کد خبر: ۷۷۴۱۲۰
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۷
تعداد بازدید: ۵۶۸
نشریه معتبر اسپانیایی نوشت: «گاهی اوقات ما مقابل تیم‌های بسیار قدرتمند مجبوریم که 90 دقیقه دفاع کنیم، اما مشکلی نیست»، این جمله را کی‌روش پیش از اولین بازی تیمش در جام جهانی مقابل مراکش در سن‌پترزبورگ گفت. مربی پرتغالی چیزی از برنامه‌هایش را مخفی نمی‌کند و بالعکس ذهن همه را برای دیدن یک سیستم فوق‌تدافعی در مقابله با اسپانیا آماده کرده است. برنامه او شبیه همان چیزی خواهد بود که مقابل مراکشی‌ها پیاده کرد وقتی که بدون حتی یک شوت در نیمه دوم بازی را برد. گل پیروزی‌بخش ایران در وقت‌های تلف‌شده به‌ثمر رسید و آن هم با یک گل به خودی. این دستورالعمل کی‌روش است: تجمع بازیکنانش در خط دفاعی تا زمانی که ناامید شدن حریف از گلزنی با حملاتش منجر به ارتکاب اشتباهی از بازیکنان آن تیم شود».
آس: کی‌روش از همین حالا دیوار را برای متوقف‌کردن اسپانیا آماده کرده استدر حالی که کمتر کسی برای موفقیت تیم ملی ایران برای کسب امتیاز از اسپانیا شانسی قائل است، نشریه آس اسپانیا در مطلبی از آمادگی این تیم برای غافلگیر کردن شاگردان فرناندو هیرو مطلبی نوشته است.

به گزارش خبرداغ به نقل از  تسنیم، این روزنامه با تأکید بر اینکه ایران مقابل اسپانیا با یک سیستم به‌شدت تدافعی به میدان خواهد رفت و سرمربی پرتغالی‌اش هم چیزی برای پنهان کردن از رقیب ندارد، می‌نویسد:

«گاهی اوقات ما مقابل تیم‌های بسیار قدرتمند مجبوریم که 90 دقیقه دفاع کنیم، اما مشکلی نیست»، این جمله را کی‌روش پیش از اولین بازی تیمش در جام جهانی مقابل مراکش در سن‌پترزبورگ گفت. مربی پرتغالی چیزی از برنامه‌هایش را مخفی نمی‌کند و بالعکس ذهن همه را برای دیدن یک سیستم فوق‌تدافعی در مقابله با اسپانیا آماده کرده است. برنامه او شبیه همان چیزی خواهد بود که مقابل مراکشی‌ها پیاده کرد وقتی که بدون حتی یک شوت در نیمه دوم بازی را برد. گل پیروزی‌بخش ایران در وقت‌های تلف‌شده به‌ثمر رسید و آن هم با یک گل به خودی. این دستورالعمل کی‌روش است: تجمع بازیکنانش در خط دفاعی تا زمانی که ناامید شدن حریف از گلزنی با حملاتش منجر به ارتکاب اشتباهی از بازیکنان آن تیم شود».

در ادامه گزارش آس در مورد تیم ملی ایران می‌نویسد: «حملاتی تیم ملی ایران سرعتی اما آن‌قدرها برنامه‌ریزی‌شده نیستند، یکی از گواه‌های اثبات استفاده ایران از این تاکتیک، نقش و تأثیرگذاری کریم انصاری‌فرد، بااستعدادترین بازیکن تیم در بازی مقابل مراکش بود: او که به‌عنوان هافبک هجومی ایفای نقش می‌کند، در بازی قبلی ایران 18 پاس داد که از این حیث دومین آمار ضعیف را در تیمش داشت. مسعود شجاعی، هافبک خلاق تیم ملی هم به همین اندازه در بازی مقابل مراکش نقش داشت. در واقع در ترکیب تیم ملی ایران بازیکنانی که بیشتر از همه صاحب توپ شدند و در واقع این دستور کی‌روش است تا خطر از دست دادن توپ در میانه میدان کاهش پیدا کند. با چنین سبک بازی از ایران، اسپانیا برای مواجهه با این تیم باید خودش را به فاکتور صبر مسلح کند»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: