کد خبر: ۷۷۴۰۶۹
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۶
تعداد بازدید: ۵۶۲
وب سایت «رویداد 24» با یکی از افرادی که جزو ارسال‌کنندگان پیامک تهدیدآمیز به نمایندگان بوده در ایام تصویب لایحه مبارزه با تامین منابع مالی تروریسم (CFT) گفتگویی انجام داده است.
عامل انتشار پیامک جنجالی: دولت ساقط شود!
به گزارش خبرداغ به نقل از وب سایت «رویداد 24» با یکی از افرادی که جزو ارسال‌کنندگان پیامک تهدیدآمیز به نمایندگان بوده در ایام تصویب لایحه مبارزه با تامین منابع مالی تروریسم (CFT) گفتگویی انجام داده است.

وقتی پاسخ تلفن را داد گمان می‌کردیم صدایی مردانه از آن سوی خط صحبت کند اما یک خانم پاسخگوی ما بود و همان ابتدا تکلیف همه چیز را مشخص کرد و گفت امیدوار است این دولت تا دو ماه آینده ساقط شود چون آنها در فکر منافع ملی نیستند.

می‌گوید تحصیلکرده است و وقتی اصرار میکنم میزان تحصیلات خود را اعلام کند، می‌گوید «در حد دکترا سواد دارم» و درباره انگیزه خود از ارسال انبوه پیامک به نمایندگان مجلس می‌گوید «نگران کشور هستیم»

وقتی از او پرسیدم هر روز قوانینی در مجلس با مخالفت و موافقت نمایندگان مردم مواجه می‌شود، چه شد که در تصویب این قانون نگران کشور شدید، گفت: «در کانال‌های تلگرامی روشنگری شده بود که تصویبFATF امنیت کشور ما را نشانه گرفته بود. نمایندگان نیاز به تلنگر داشتند و شاید متوجه همه جوانب کار نبودند. هر کس به مطلبی از یک زاویه نگاه می کند و ما احساس کردیم باید زاویه دید خود را برای نمایندگان توضیح دهیم.

بعضی از نمایندگان مجلس گفته بودند این پیامک‌ها حاوی فحاشی و تهدید بوده است اما او که خودش به چندین نماینده پیام ارسال کرده، می‌گوید «اصلا در فازی نیستم که نمایندگان را تهدید کنم»

یکی دیگر از مسائلی که در پیامک‌های ارسالی به نمایندگان مجلس مورد توجه بود، ادبیات مشابه آنها بود که ما اینگونه توضیح می‌شنویم: به هر حال در گروه‌های تلگرامی همفکران ما هماهنگ شده بود.

از او درباره برنامه این گروه تا دو ماه آینده می‌پرسم. زمانی که قرار است لایحه مقابله با حمایت مالی از تروریسم یک بار دیگر در مجلس به رای گذاشته شود. پاسخ می‌شنویم: «امیدوارم تا دو ماه دیگر و تا آن زمان منافقین ریشه‌کن شوند. اگر یک عده‌ای آمدند که به میز و درآمد نجومی چسبیدند و خون شهدا را فراموش کردند، اما مردم که خون شهدا را فراموش نکرده‌اند»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: