کد خبر: ۷۷۴۰۴۸
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۹
تعداد بازدید: ۴۷۴
در شرایطی که مشکلات اقتصادی، زندگی را بر مردم دشوار کرده، در شیراز کلنگ توسعه حرم شاهچراغ با بودجه ۱۱ میلیاردی به زمین زده شد.
انتقاد روزنامه جمهوری اسلامی از هزینه ۱۱میلیاردی برای توسعه حرم شاهچراغ (ع): به جای این اقدام غیرضروری، این بودجه را صرف کمک به فقرا کنید تا قلب حضرت احمد بن موسی را شاد نمایید

به گزارش خبرداغ ، روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:در شرایطی که مشکلات اقتصادی، زندگی را بر مردم دشوار کرده، در شیراز کلنگ توسعه حرم شاهچراغ با بودجه ۱۱ میلیاردی به زمین زده شد.

قسمت اول این طرح قرار است ظرف سه سال اجرا شود و در صورت تامین بودجه جهت تملک زمین‌های اطراف، قسمت‌های دوم و سوم این طرح نیز به اجرا در خواهد آمد. از شهرداری شیراز نیز خواسته شده برای تامین بودجه به این طرح کمک کند. به دست‌اندرکاران این طرح توصیه می‌کنیم به جای این اقدام غیرضروری، این بودجه را صرف کمک به فقرای منطقه کنند و از این طریق قلب حضرت احمد بن شاهچراغ را شاد نمایند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: