کد خبر: ۷۷۳۹۷۹
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۰
تعداد بازدید: ۶۱۱
تیم ملی بسکتبال که در اردوی آماده‎سازی صربستان به سر می‎برد با آسیب دیدگی دو بازیکن مواجه شده است.
حامد حدادی در اردوی صربستان مصدوم شدبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر: دومین دیدار تیم ملی بسکتبال در اردوی آماده سازی صربستان مقابل تیم دسته دومی «بنام رادنیچکی» برگزار شد. در این دیدار ملی پوشان کشورمان موفق بخه کسب برتری ۶۵ بر ۴۸ شدند.

در جریان این دیدار اما حامد حدادی از ناحیه قوزک پا دچار آسیب دیدگی مختصری شد. وی تنها ۵ دقیقه برای تیم ملی بسکتبال کشورمان بازی کرد.

آسیب دیدگی جدی تر اما متوجه میثم میرزایی شد. این ملی پوش کشورمان در نیمه دوم بازی از ناحیه چشم دچار آسیب دیدگی شد و به بیمارستان منتقل شد اما هنوز وضعیت وی مشخص نیست.

تیم ملی بسکتبال که برای حضور در پنجره سوم رقابت های انتخابی جام جهانی و بازی های آسیایی آماده می شود، از روز شنبه اردوی آماده سازی خود را پیگیری می کند. تیم کشورمان در نخستین دیدار نیز تیم Zemun را شکست داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: