کد خبر: ۷۷۳۹۵۸
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۲
تعداد بازدید: ۸۷۶
فال روزانه سه شنبه 29 خرداد 1397
متولد فروردین : شما به آسانی نمی‌توانید وقت خود را آزاد کرده و به شادی و تفریح کردن مشغول شوید، مگر اینکه از قبل برای آن برنامه‌ریزی کرده باشید. این روزها شما دوست دارید چند ساعتی را بیکار باشید و به استراحت کردن بپردازید، اما شاید این کار به این سادگی که به نظر می‌رسد نباشد. شاد بودن و تفریح کردن موهبتی است که زمانی می‌توانید آن را به دست آورید که به اندازه کافی کار کرده باشید.

متولد اردیبهشت : اکنون شما می‌خواهید دوستانتان درکتان کرده و به شما احتیاج داشته باشند، اما ممکن است دوست نداشته باشید هرکاری که آنها از شما می‌خواهند را انجام دهید. شما در مرز بین جهان درونی و دنیای بیرونی‌تان گرفتار شده‌اید. تا موقعی که شما کاملاً کاری را شروع کنید برآورده کردن انتظارات مردم راحت به نظر می‌رسد. اگر نمی‌توانید کاری را انجام دهید تعهد ندهید، فقط به آنهایی که واقعاً قصد انجامشان را دارید جواب مثبت بدهید.

متولد خرداد : شما در روزهای گذشته دچار حالت‌هایی از افسردگی شده بودید البته در حال حاضر نیز کمی این حالت را حفظ کرده‌اید اما نسبت به روزهای گذشته‌تان بسیار این حالت در شما کاهش پیدا کرده است. شما به صحبت‌ها و نصیحت‌های دیگران که می‌شنوید عمل می‌کنید و موفقیت‌هایی که تا کنون کسب کرده بودید نیز تا حدودی به همین دلیل است. برای این که کاری را ﺁغاز کنید به دنبال هیچ محرکی نباشید، شما باید خودتان این محرک را در خودتان بیدار کنید.

متولد تیر : نگران بودن در مورد کمبودها و چیزهایی که ندارید برای شما اتلاف انرژی به همراه دارد، اما امروز شاید شما قادر نباشید که به راحتی صداهایی که در مغزتان پیچیده را خاموش کنید. این صداها برای شما بسیار آشنا هستند. تشخیص دادن چگونگی شرایطتان در حال حاضر با گذشته متفاوت است، درحالیکه برانگیخته شدن ترسهای شما کمک می کند که فراتر از این موضوع و رو به پیشرفت حرکت کنید.

متولد مرداد : شما امروز باید خودتان را با دوستانتان مقایسه کنید و بفهمید که چه کاری را شما آنگونه که از شما انتظار می‌رفته به خوبی انجام نداده‌اید. اگرچه شما به مسائل مهم توجه می‌کنید، استدلالهای شما محتملاً اینک به سوی نگرش منفی کشیده می‌شوند. از آنجایی که نگرشهای مثبت‌تر باید در یک یا دو روز آینده دوباره به وجود آیند، سعی کنید تا زمانی که نتوانسته‌اید آینده روشنتری برای خودتان تصویر کنید، تصمیمات مهمتان را به تعویق بیندازید.

متولد شهریور : همه به حال شما غبطه می‌خورند و به شما حسادت می‌ورزند زیرا فکر می‌کنند شما زندگی عالی را دارید اما شاید در درون زندگی‌تان این طور نباشد. شما از این مساله رنج زیادی می‌برید زیرا این مسئله را نمی‌توانید به شخص دیگری انتقال دهید و فقط اذیت می‌شوید و شنیدن این صحبت‌ها و عدم واکنش‌هایتان سبب شده است که اختلافاتی وارد زندگی شخصی تان شود و انرژی شما و اشخاص خانواده تان را بگیرد بهتر است به این صحبت‌ها اهمیتی ندهید.

متولد مهر : عواطف و حساسیت‌های اخیر شما بیش از پیش زیاد شده است، از حد و مقدار طبیعی خود بیشتر شده است. احساساتی که شما در حال حاضر دارید، فوق العاده زیبا هستند اما بهتر است به شخصیت قبلی‌تان برگردید زیرا شخصیت امروزتان آسیب‌های جدی را به شما می‌زند. شما در اثر افراط گرایی دچار خشم و غضب‌های بسیاری خواهید شد و توان مقابله با استرس‌های ناشی از این ماجرا را ندارید.

متولد آبان : مثل اینکه شور و هیجان عاطفی در شما رو به کم شدن می‌رود. امروز شما بیشتر دوست دارید جایگاه بی طرفانه داشته و به نظریات افراد دیگر گوش فرا دهید. اما شاید هم عنوان کنید که نیازهای افراد دیگر را در لیست برنامه‌های خود گنجانده اید. و این

متولد آذر : شما امروز ایده‌های جدیدی برای اینکه کارهایتان را سریعتر انجام دهید دارید، اما چیزی فکر شما را عذاب می‌دهد و شما نمی‌دانید که بین نوآوری و ابتکار و کارهای روزمره همیشگی کدام را برگزینید. باوجود اینکه شما دوست دارید با چند تن از دوستان خاص خود به استراحت و تفریح بپردازید، ولی اکنون وظایف کاریتان در اولویت قرار دارند. اهمیت دادن به این اولویت‌ها به شما کمک می‌کند فرد موفق‌تری باشید.

متولد دی : اگر شما کارتان را زمانیکه باید ؛ انجام داده اید حالا وقت آن است که تفریح کنید؛ ممکن است دیگران به شما حسادت کنند به خاطر اینکه آنها هنوز کارهای ناتمامی‌دارند که وقتی برای تفریح و بازی برایشان نمی‌گذارد. با این حال شما زیاد سرحال نیستید و امروز می‌توانید کاری را که قبلا باید به اتمام می‌رساندید را انجام دهید. بیشتر از توان تان مسئولیت قبول نکنید؛ بهتر است تا جاییکه می‌توانید به خودتان خوش بگذرانید.

متولد بهمن : امروز شما دید دیگری نسبت به زندگی دارید و این دیدگاه شما به زندگی بسیار متفاوت‌تر از همیشه است. یک توجه عمیق می‌تواند شمارا به اولین گام برای یک سفر باورنکردنی و خارق العاده رهنمون کند اما شما احتمالا هنوز نمی‌دانید که کجا می‌خواهید بروید. اگر نتواسنتید یک چشم‌انداز روشن برای خود ایجاد کنید نگران نشوید. اکنون هر حرکتی که بکنید خوب است؛ ‌در واقع بهتر از این است که اصلا حرکت نکنید. مقصد شما به موقع خودش برای شما آشکار خواهد شد.

متولد اسفند
: ممکن است احساس کنید که امروز بسیار سرزنده و شاد هستید، اما الان مردد هستید که‌ آیا ترس از پذیرفته نشدن را نشان بدهید یا خیر. به جای اینکه در میان عده زیادی از مردم وانمود کنید که دارای اعتماد به نفس زیادی و در میان آنها شاد و خرم هستید، سعی کنید زمان فراغت تان را با یکی دو تا از دوستان نزدیک تان بگذرانید. سر و صدای کمتر در محیط پیرامون تان باعث می‌شود تا کودک درون تان ناخودآگاه از درون تان بیرون بیاید و شروع به بازی و تفریح کند.


پرشین فال
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: