کد خبر: ۷۷۳۹۵۲
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۶
تعداد بازدید: ۶۶۲
مدیرکل پزشکی قانونی استان سیستان و بلوچستان گفت: تاکنون یک نفر از زنانی که در حادثه ایرانشهر مورد تجاوز قرار گرفته اند، به پزشکی قانونی این استان مراجعه کرده است. رضا عبدی روز افزود: فرد 24 ساله ای که امروز (دوشنبه) به پزشکی قانونی سیستان و بلوچستان مراجعه کرد، مورد اذیت، آزار، تجاوز به عنف و آدم ربایی قرار گرفته بود.
مراجعه یکی از زنان آسیب دیده ایرانشهر به پزشکی قانونی/ ادعای تجاوز ۴ مرد به یک زنبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا ، مدیرکل پزشکی قانونی استان سیستان و بلوچستان گفت: تاکنون یک نفر از زنانی که در حادثه ایرانشهر مورد تجاوز قرار گرفته اند، به پزشکی قانونی این استان مراجعه کرده است.
 

رضا عبدی روز دوشنبه  افزود: فرد 24 ساله ای که امروز (دوشنبه) به پزشکی قانونی سیستان و بلوچستان مراجعه کرد، مورد اذیت، آزار، تجاوز به عنف و آدم ربایی قرار گرفته بود.

وی خاطرنشان کرد: علائمی از تجاوز و آزار در وی مشهود بود که نتیجه بررسی های انجام شده به مراجع قضایی اعلام و از طریق آنها اعلام نظر خواهد شد.

مدیرکل پزشکی قانونی استان سیستان و بلوچستان گفت: وی در ادعای خود گفته که از سوی چهار نفر مورد تجاوز و آزار قرار گرفته است اما ما نمی توانیم تعداد متجاوزان را اثبات کنیم.

وی ادامه داد: همچنین در معاینه این فرد آثاری از ضرب و جرح نیز مشاهده شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: