کد خبر: ۷۷۳۹۳۹
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۱
تعداد بازدید: ۶۹۵
در پی وقوع گرد و غبار در استان خوزستان طبق آخرین اندازه گیری ها تا ساعت 11 امروز میزان ذرات ریزگردها در هوای اهواز 1158میکروگرم در مترمکعب و میزان گرد و خاک در بندر امام ۳۴۲، هندیجان۲۹۵ و سوسنگرد ۲۳۲ میکروگرم در متر مکعب بوده است.
غلظت گرد و غبار اهواز بیش از ۷ برابر حد مجاز

به گزارش خبرداغ ، میزان غلظت گرد و خاک در هوای اهواز تا قبل از ظهر امروز به بیش از ۷ برابر حد مجاز رسیده است.

شهریار عسگری در خصوص میزان آلاینده های پدیده گرد و خاک امروز در خوزستان، اظهار کرد: در پی وقوع گرد و غبار در استان خوزستان طبق آخرین اندازه گیری ها تا ساعت 11 امروز میزان ذرات ریزگردها در هوای اهواز 1158میکروگرم در مترمکعب بوده است.

وی با توجه به اینکه میزان حد مجاز آلاینده ها در هوا 150 میکروگرم بر متر مکعب است افزود: اکنون غلظت گرد و غبار در اهواز به بیش از 7برابر حد مجاز رسیده است.

مدیر روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: میزان گرد و خاک در بندر امام ۳۴۲، هندیجان۲۹۵ و سوسنگرد ۲۳۲ میکروگرم در متر مکعب بوده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: