کد خبر: ۷۷۳۸۹۹
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۶
تعداد بازدید: ۵۹۸
با این اقدام اتحادیه اروپا تحریم‌های این بلوک علیه روسیه تا دوم ژوئن ۲۰۱۹ تمدید شدند.اجرای این تحریم‌ها برای شهروندان و شرکت‌های اتحادیه اروپا الزامی هستند.براساس این تحریم‌ها واردات محصولات و کالاها از مناطق کریمه و سواستوپل ممنوع شده و سرمایه‌گذاری اروپا و یا خرید املاک توسط اروپایی‌ها در آنجا متوقف می‌شود و کشتی‌های کروز نیز اجازه توقف در بنادر آنها را نخواهند داشت.
تمدید تحریم‌های اتحادیه اروپا علیه روسیه، یک سال دیگر تمدید شد

اتحادیه اروپا تحریم‌هایش علیه روسیه که در سال ۲۰۱۴ در واکنش به الحاق شبه جزیره کریمه به خاک روسیه اعمال شد، برای یک سال دیگر تمدید کرد.

به گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، اتحادیه اروپا امروز (دوشنبه) در بیانیه‌ای اعلام کرد، این اتحادیه قاطعانه متعهد به حاکمیت و تمامیت ارضی اوکراین است.

همچنین در این بیانیه تصریح شد: اتحادیه اروپا همچنان این رخداد را به عنوان نقض قوانین بین‌الملل محکوم می‌کند.

با این اقدام اتحادیه اروپا تحریم‌های این بلوک علیه روسیه تا دوم ژوئن ۲۰۱۹ تمدید شدند.

اجرای این تحریم‌ها برای شهروندان و شرکت‌های اتحادیه اروپا الزامی هستند.

براساس این تحریم‌ها واردات محصولات و کالاها از مناطق کریمه و سواستوپل ممنوع شده و سرمایه‌گذاری اروپا و یا خرید املاک توسط اروپایی‌ها در آنجا متوقف می‌شود و کشتی‌های کروز نیز اجازه توقف در بنادر آنها را نخواهند داشت.

این تحریم‌ها همچنین صادرات یکسری کالاها و تکنولوژی‌ها را که برای حمل و نقل، مخابرات و بخش انرژی استفاده می‌شوند و به ویژه در حوزه نفت و گاز و اکتشافات معدنی کارایی دارند، ممنوع می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: