کد خبر: ۷۷۳۸۸۷
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰
تعداد بازدید: ۸۳۷
رضا افتخاری مدیر عامل استقلال اعلام کرد از این پس تصمیمات مدیریتی را در خصوص اکادمی خودش خواهد گرفت.
افتخاری:حبیبی حرمت‌ها را نگه نداشت /در استقلال رییس نداریم/ از این به بعد تصمیمات مدیریتی را خودم خواهم گرفت

به گزارش خبرداغ ، رضا افتخاری مدیرعامل استقلال در گفت وگو با ایلنا در خصوص اخرین وضعیت اکادمی و انتقادهای برخی از اعضای سابق پایه های استقلال اظهار داشت: اتفاق خاصی نیفتاده هیئت امنا تشکیل شد که من هم زیاد با این موضوع موافق نبودم اما دخالت نکردم یک سری حاشیه به وجود آمد آن هم به این دلیل است که وقتی لیگمان تعطیل می‌شود و سوژه‌ای وجود ندارد رسانه‌ها به دنبال حاشیه‌سازی هستند.

وی افزود: ما موقت سرپرست گذاشتم اما متاسفانه گودرز حبیبی حرمت‌ها را نگه نداشت در هر کاری ابتدا یک سری مشکلات به وجود می‌آید مدیر خوب این است که با این مشکلات کنار بیاید او اگر یک روز جای من بنشیند منفجر می‌شود. یک آکادمی که می‌توانستی با مذاکره جمعش کنی در خوصوص ورمزیار باید بگویم 15 سال بازیکن این باشگاه بود کاپیتان تیم بوده ایشان یک تنه پارسال تمام کارهای آکادمی را انجام داد. بعد ایشان در مصاحبه‌اش گفته مگر من کارمند هیئت فوتبال هستم من خودم پا می‌شوم و می‌روم هیئت فوتبال دنبال کارهای تیمم پس باید بگویم من چون مدیرعامل هستم نباید بروم.

مدیرعال استقلال در ادامه گفت: ما اینجا رئیس نمی‌خواهیم همه باید کار کنند من خودم هم رئیس نیستم من خیلی به او احترام گذاشتم گفتم با ورمرزیار تعامل داشته باش ولی باهم نساختند ما هم تا یک اندازه‌ای فرصت می‌دهیم اگر نشد خودمان دخالت می‌کنیم.در استقلال 

وی در پایان گفت: از این به بعد تصمیمات مدیریتی را خودم خواهم گرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: