کد خبر: ۷۷۳۸۸۶
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۱
تعداد بازدید: ۶۰۰
مدافع تیم ملی کشورمان به دلیل هم تیمی بودن با ژاوی شناخت خوبی روی اسپانیایی‌ها دارد.
هم تیمی ژاوی علیه یاران اینیستا


به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، مرتضی پورعلیگنجی، مدافع تیم ملی کشورمان و یکی از نفرات کلیدی دفاعی ایران که عملکرد خوبی هم در دیدار با مراکش داشت، باید به همراه سایر بازیکنان روز چهارشنبه برابر اسپانیا حاضر شود.

پورعلینگجی که در السد همبازی ژاوی است، شناخت خوبی روی او و به واسطه او روی اسپانیا و سبک فوتبال اسپانیایی دارد و این می‌تواند به او برای حضور در زمین و نمایش عملکرد مطلوب‌تر کمک کند.

نکته مهم دیگر این است که هم تیمی بودن با ژاوی اعتماد به نفس پورعلیگنجی را برای قرار گرفتن مقابل ستاره‌های اسپانیا بیشتر کرده و باعث می‌شود او چهارشنبه با استرس کمتری وارد زمین شود.

باید دید خط دفاع تیم ملی که در آزمون بازی با مراکش سربلند بیرون آمد، برابر خط حمله فوق‌العاده خطرناک اسپانیا چه کاری از پیش می‌برد. اسپانیایی که مقابل پرتغال توانست 3 بار گلزنی کند و چندین فرصت گلزنی دیگر را هم از دست داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: