کد خبر: ۷۷۳۸۸۰
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۴
تعداد بازدید: ۶۱۴
سخنگوی کارگروه اکران گفت: به زودی چهار فیلم جدید سینمایی بر پرده سینماها نمایش داده خواهند شد.
فیلم‌های جدید به سینماها می‌آیند
به گزارش خبرداغ ، غلامرضا فرجی درباره جلسه ۲۸ خردادماه این کارگروه بیان کرد: از روز چهارشنبه ۳۰ خردادماه فیلم «سهیلا شماره ۱۷» به کارگردانی محمود غفاری به جای فیلم «خوک» در سرگروه کوروش اکران می‌شود و از ششم تیرماه هم سه فیلم دیگر در سرگروه‌ها تعویض می‌شوند.

او گفت: بر این اساس فیلم «خاله قورباغه» به کارگردانی افشین هاشمی به جای «چهارراه استانبول» در سرگروه آزادی، فیلم «دارکوب» به کارگردانی بهروز شعیبی به جای «خجالت نکش» در سرگروه استقلال و «به وقت خماری» محمدحسین لطیفی در سرگروه ایران به جای فیلم «عصبانی نیستم» از هفته آینده اکران خواهند شد.

به گفته وی، با توجه به سقف تعداد هفته‌های نمایش فیلم‌ها در سرگروه‌ها، فیلم‌ها در سرگروه‌ها تعویض می‌شوند، اما اکران آن‌ها در زیرگروه‌ها همچنان ادامه خواهد داشت.

او درباره انتقادهایی که نسبت به نحوه پخش مسابقات فوتبال در سینماها از سوی برخی تهیه‌کنندگان و پخش‌کنندگان فیلم‌ها مطرح و در آن‌ها به تخلف سینماها اشاره شده است، نیز گفت: در این‌باره مورد خاصی در جلسه مطرح نشد اما بررسی موضوع به طور کلی به جلسات بعدی موکول شده است.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: