کد خبر: ۷۷۳۸۷۹
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۲
تعداد بازدید: ۱۰۳۳
بازیگر سریال «شهرزاد ۳» می‌گوید اگر قرار بر ساخت شهرزاد چهار باشد حسن فتحی می‌تواند به زندگی فرزند قباد بپردازد. البته امیدوارم شهرزاد ۴ ساخته نشود، چون من در فصل سوم کشته شدم و دیگر در فصل بعد نخواهم بود.
بازیگر «شهرزاد»: بعضی‌ها با خرید ویلا و ماشین برای کارگردان‌ها بازیگر می‌شوند/ آیا این بازیگران به بدنه سینما لطمه نمی زنند؟
به گزارش خبرداغ، میانه های راه سریال «شهرزاد 3» شخصیتی به داستان اصلی این سریال اضافه شد که شاید تا آن لحظه هیچکس انتظار ورودش را نداشت. مجید سعیدی بازیگر با سابقه سینما در این سریال در کاراکتر الیاس حضوری قدرتمند داشت و در انتها به یکی از کاراکترهای کلیدی «شهرزاد 3 »مبدل شد.

سعیدی فعالیت خود در عرصه بازیگری را از آموزش در کارگاه های امین تارخ آغاز کرد. از جمله کارهای او می‌توان به سریال «کهنه سوار» به کارگردانی اکبر خواجویی، «هویت» به کارگردانی مهدی ودادی، «پس از سالها» به کارگردانی اکبر خواجویی، «ارمغان تاریکی» به کارگردانی جلیل سامان، سریال «پرانتز باز» به کارگردانی کیومرث پور احمد و مجموعه تلویزیونی «میکائیل» به کارگردانی سیروس مقدم اشاره کرد. به مناسبت حضور او در «شهرزاد 3» گفت‌و‌گویی با او انجام شده که در ادامه می‌خوانید.

 از شهرزاد سه بگویید و اینکه چگونه به این پروژه اضافه شدید؟

 سریال شهرزاد دو فصل رویایی را پشت سر گذاشته بود و خوشبختانه استقبال مردم از این اثر بسیار خوب بود و وقتی صحبت بر سر ساخت فصل سوم این اثر شد، بدون شک هر بازیگری دلش می خواست در این سریال به ایفای نقش بپردازد.

تا آنجایی که اطلاع داریم در ابتدا قرار نبود نقش شما تا این حد کلیدی باشد. درست است؟

بله دقیقاً. بازیگری از نظر من یک شانس است و من هم تماسی از دستیار کارگردان سریال شهرزاد داشتم مبنی بر اینکه نقشی کوتاه در این سریال وجود دارد و از من به عنوان بازیگر مهمان دعوت شد.

می خواهید بگویید که فتحی برای شما نقش بیشتری نوشت؟

همین طور است. من در ابتدا قرار بود در پنج سکانس از شهرزاد 3 به ایفای نقش بپردازم ولی این پنج سکانس در انتها به بیست و پنج سکانس تبدیل شد و من خوشحالم از اینکه این ریسک درست را انجام دادم و خوشبختانه تمام ایده هایی که من به فتحی می دادم از سوی وی قبول میشد. انعطاف فتحی باعث شد من در ایفای این نقش تمام انرژی خود را خرج کنم.

و حالا از این ریسک و بازی در شهرزاد 3 راضی هستید؟

ریسک من برای بازی در نقشی کوتاه و به عنوان بازیگر میهمان جواب داد و در انتها دیدیم که شخصیت الیاس به یکی از کاراکترهای قوی و کلیدی در کنار امیر جعفری تبدیل شد. این موفقیت تا حدی بود که بسیاری این روزها می پرسند شما چرا در قسمت های قبلی این سریال نبودید. این بدان معناست که من کارم را انجام داده ام و همین بهترین هدیه برای من است.



 تنها چند روز از پایان شهرزاد 3 می گذرد و هنوز حاشیه های فراوانی در خصوص پایان این سریال وجود دارد. نظر شما در مورد این نظرات چیست؟

آنچه که از بازتاب ها و نظرات مردمی دریافت می شود آن است که مردم به شدت از پایان شهرزاد 3 ناراضی هستند. البته نظرات متفاوت است اما من در صفحه مجازی خودم پیام های بسیاری را دریافت کردم که می گفتند دوست داشتیم سریال بهتر تمام میشد.

پیشنهاد جالبی هم برای انتهای سریال در میان این کامنت‌ها وجود داشت؟

نظرات متنوع و البته در نوع خود جالب بود. بسیاری می خواستند که شخصیت شهرزاد و قباد در انتهای داستان به یکدیگر برسند اما در واقع این طور نشد.

 نظر شخصی شما در مورد پایان شهرزاد 3 چیست؟

 تصور کنید که سریالی با سه سال زمان ساخت و تولید چه انرژی فراوانی را از گروه می گیرد. کل گروه خسته شده بودند و بالاخره این سریال باید به نحوی تمام می‌شد و مطمئن باشید هرجور تمام میشد بسیاری شاکی می شدند اما من به شخصه پایان شهرزاد را دوست داشتم زیرا از بچگی دوست داشته ام که قهرمان قصه بمیرد.

بسیاری از بازیگران از حضور اکثریت برخی چهره های ناشناخته و آماتور در بازیگری گلایه دارند. نظر شما در این باره چیست؟

متاسفانه برخی در بازیگری آمده اند که این جایگاه را نمی شناسند. بسیاری مواقع با بازیگرانی روبرو می شوم که دیر به فیلمبرداری می رسند و طلبکار هم هستند و من متاسفم برای کارگردانی که به همچنین آدمهایی بی ارزشی اجازه ورود به بازیگری را می دهد. همین کارگردانان این بازیگران بی اخلاق را پر رو کرده اند.

خود شما از نزدیک با این بی اخلاقی های موجود در سینما روبرو شده اید؟

متاسفانه بله. پشت صحنه یکی از آثار بازیگری با حالتی غیر طبیعی دیر به صحنه رسید و حسابی طلبکار بود. بعد زیر گریم مرد شصت ساله ای برایش نسکافه آورد و این بازیگر بی اخلاق زیر سینی زد زیرا ادعا کرد نسکافه اش سرد است.

به نظر شما منشا این نابسامانی‌ها در سینمای ایران چیست؟ این بازیگران و عوامل غیر حرفه ای با چه هدفی وارد سینما می شوند؟

با وجود این بازیگران که با تهیه ویلا، ماشین و اعمال ناشایست وارد کار شده اند ما انتظار داریم که خروجی اثر مثبت باشد؟. کسانی که به تازگی به سراغ بازیگری می آیند دغدغه هنر ندارند بلکه با دغدغه ای می آیند که از گفتن آن شرم دارم. حتی برخی با نقشه وارد بازیگری می شوند تا رفتار ناهنجارشان را با این کار انجام دهند.

آیا این بازیگران به بدنه سینما لطمه نمی زنند؟

بدون شک لطمه خواهند زد اما باید بدانیم این بازیگران شاید چند روزی باشند و به واسطه پول و لابی به جایگاهی برسند اما در واقعیت آنها تنها قارچ هایی هستند که بعد از رعد و برق به وجود آمده اند و زود زیر دست و پا له می شوند.

منبع: میزان
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: