کد خبر: ۷۷۳۸۷۵
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۰
تعداد بازدید: ۶۰۹
مدیر کل زندان‌های استان تهران از شروع امتحانات نیمسال دوم تحصیلی ۱۶۶۰ دانش آموز و دانشجو در خرداد ماه سال ۹۷ در سطح آموزشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی زندان‌های استان خبر داد.
امتحانات ۱۶۶۰ دانش آموز و دانشجو در زندان‌های تهران در حال اجراست

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، مصطفی محبی با اعلام خشنودی از عملکرد واحد آموزش در جذب مددجویان مستعد و دارای شرایط برای ادامه تحصیل زندان‌های استان در مقاطع مختلف از ابتدایی تا دانشگاه گفت: از ۱۶۶۰ داوطلب تحصیل تعداد ۱۰ نفر از مددجویان دانشجو در بازداشتگاه اوین، مجتمع ندامتگاه تهران بزرگ و زندان رجایی شهر در مراکز دانشگاه پیام نور، ۴۰۰ نفر از مددجویان دانشجو در بازداشتگاه اوین، ندامتگاه قزلحصار و زندان رجایی شهر در مراکز آموزش عالی دانشگاه علمی کاربردی بعثت ۱ و ۲ و ۳ و تعداد ۱۲۵۰ نفر از مددجویان دانش آموز در مدارس دایر در کانون اصلاح و تربیت، ندامتگاه شهر ری، مجتمع ندامتگاه تهران بزرگ، بازداشتگاه اوین، ندامتگاه قزلحصار و زندان رجایی شهر همزمان با سراسر مراکز آموزشی کشور  با حضوری پررنگ در امتحانات نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۷-۹۶ شرکت کردند.

وی یکی از اصلی‌ترین برکات و دستاوردهای نظام زندانبانی اسلامی کشور را ایجاد فرصت برای ادامه تحصیل مددجویان در زندان‌ها دانست و خاطرنشان کرد: علی رغم هجمه‌های دروغین معاندین نظام، مسئولین ذی ربط در دستگاه قضا تمام سعی خویش را در هر سنگری برای اصلاح و تربیت مددجویان زندان‌ها به کار می‌گیرند که وجود این تعداد از مددجویان دانش آموز و دانشجو موید این حقیقت و واقعیت است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: