کد خبر: ۷۷۳۸۷۴
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۶
تعداد بازدید: ۵۸۹
معاون قضایی و رئیس شوراهای حل اختلاف گلستان گفت : حکم قصاص این فرد پس از تایید در دیوان عالی کشور و استیذان (اجازه اجرای حکم قصاص ) رئیس قوه قضاییه ، در دست اجرا بود که بخشیده شد .
بخشش محکوم به قصاص در چند قدمی چوبه‌دار

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، احمد جعفری  افزود : اعضای شورای حل اختلاف شعبه صلحی ویژه زندان گرگان پس از مشاهده آثار ندامت از سوی زندانی یاد شده و سعی در جبران مافات، در چند مرحله از اولیای دم ،معتمدین و ریش رسفیدان محلی دعوت کردند و خانواده مقتول بزرگوارانه از حق قانونی و شرعی خود گذشتند و بدون قید و شرط  رضایت دادند .

رئیس شوراهای حل اختلاف گلستان اضافه کرد: این چهارمین محکوم به قصاص است که از ابتدای امسال تاکنون در شعبه ویژه صلحی شورای حل اختلاف زندان گرگان، اولیای دم با بخشش خود، زندگی دوباره به او بخشیدند.

این محکوم به قصاص ، ۴ سال قبل در یک نزاع دسته جمعی و به علت کنترل نکردن خشم ، یک نفر را به قتل رسانده بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: