کد خبر: ۷۷۳۸۴۳
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۹
تعداد بازدید: ۳۵۴
سروش صحت: همه به خوبی می‌دانند گرفتن امتیاز از اسپانیا کار دشواری است، اما کی‌روش شناخت خوبی از این تیم اروپایی دارد.
سروش صحت: ملی پوشان حرفه‌ای بازی کردند/  همه به خوبی می‌دانند گرفتن امتیاز از اسپانیا کار دشواری استبه گزارش خبرداغ به نقل از میزان: جمع بزرگی از هنرمندان برای حمایت از تیم ملی فوتبال ایران عازم روسیه شده اند. سروش صحت از جمله چهره‌های نام آشنای سینما و تلویزیون است که به همین منظور در روسیه حضور دارد.


سروش صحت در خصوص پیروزی تیم فوتبال ایران در نخستین گام اظهار داشت: از این برد لذت بردم و معتقد هستم این نتیجه باعث نشاط ملی شد. ملی پوشان خیلی حرفه‌ای بازی کردند و موجب شادی مردم شدند.

وی افزود: بازی سخت مقابل اسپانیا داریم و باید همچنان از تیم ملی حمایت کنیم تا در مقابل قهرمان جهان و اروپا بازی خوبی ارائه دهد. همه به خوبی می‌دانند گرفتن امتیاز از اسپانیا کار دشواری است، اما کی‌روش شناخت خوبی از این تیم اروپایی دارد.

صحت در پایان خاطرنشان کرد: پیروزی تیم ملی فوتبال ایران در نخستین گام، اعتماد به‌نفس بازیکنان را بالا برده است و امیدوارم ملی پوشان با خودباوری و غیرت ایرانی بتوانند مقابل اسپانیا ایستادگی کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: