کد خبر: ۷۷۳۸۴۰
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۲
تعداد بازدید: ۴۵۲
رئیس شورای رقابت گفت: پیش از اعلام ترامپ درباره خروج از برجام مشکلی در بحث بازار وجود نداشت، اما پس از صحبت های وی این آشفتگی بازار به وجود آمد.
شورای رقابت: ترامپ، قیمت خودرو را گران کرد!/ بانک مرکزی تا پایان اسفند ماه قیمت تورم را محاسبه می کندبه گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم: رضا شیوا؛ رئیس شورای رقابت درباره افزایش قیمت خودرو گفت: در رابطه با خودروهایی صحبت می کنیم که بازار انحصاری دارند. قیمت خودرو به تعداد شرکت ها بستگی ندارد و به سهم بازار مربوط می شود و این بازار، بازار انحصاری است.

رئیس شورای رقابت گفت: بانک مرکزی سه متغیر دارد که یکی از آنها تورم بخشی است که سال به سال تورم اجزای خودرو را محاسبه می کند و‌ پس از آن ما قیمت واحد را اعلام می کنیم. بانک مرکزی تا پایان اسفند ماه قیمت تورم را محاسبه می کند و تا پایان سال به ما اعلام می کند.

وی با اشاره به جلسه ای که با خودرو سازان داشت، گفت: پیش از اعلام ترامپ درباره خروج از برجام مشکلی در بحث بازار وجود نداشت، اما پس از صحبت های وی این آشفتگی بازار به وجود آمد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمدرضا کیانفر
Netherlands
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۴
0
2
احمد کریمی اصفهانی دبیرکل جامعه اصناف و بازار تأکید کرد: دولتی که چوب لای چرخش برود دیگر نمی‌‌تواند در دنیا حرکت کند،

سرور گرامی،
آنچه خوبان همه دارند تو یکجا داری،
شما که از همه آگاه ترید و می دانید که در جمهوری اسلامی از بدو تأسیس، دولت فقط تدارکاتچی هست و این از خصوصیات اصلی ی انقلاب می باشد
راه حل چیست؟ چاره کدام است؟ چه باید کرد؟
دوست عزیز،
تنها راه رفع مشکلات کشور احترام گذاشتن به مخالفین انقلاب است و دیگر هیچ،
اینکه شما علت مشکلات را به گردن دولت بندازید و دولت به گردن شما هیچ مشکلی حل نمی شود بلکه افزوده می شود،
همانگونه که 40 سال دائماً افزوده شده است،
تشکر از توجه شما،
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: