کد خبر: ۷۷۳۸۲۵
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۳
تعداد بازدید: ۴۲۹
«من قبول دارم كه بيشترين نقطه ثقل و تمركز انتقادات همواره دولت بوده اما اين طبيعي است؛ چون دربرگيري و نقش نهاد دولت بيش از نهادهاي ديگر است». اگرچه در ادامه هم مي‌گويد: «قبول دارم كه انتقاد از دولت هزينه كمتري از مثلا انتقاد از قوه قضائيه دارد».
سلیمی نمین: میثم مطیعی نماینده اصولگرایان نبود مداحی بوده که آمده و حرفش را زده است/ انتقاد از دولت کم هزینه تراز انتقاد از قوه قضاییه است
به گزارش خبرداغ، عباس سلیمی‌نمین گفت: میثم مطیعی نماینده جریان اصولگرایی نبوده و مأموریتی هم نداشته است. مداحی بوده که آمده و حرفش را زده است.

او در پاسخ به اين سؤال كه اگر اين‌طور است پس چرا هيچ‌وقت نهادها يا جريان‌هاي سياسي ديگر از تريبون‌هايي مثل نماز جمعه مورد انتقادات سنگين قرار نمي‌گيرند، مي‌گويد: «من قبول دارم كه بيشترين نقطه ثقل و تمركز انتقادات همواره دولت بوده اما اين طبيعي است؛ چون دربرگيري و نقش نهاد دولت بيش از نهادهاي ديگر است». اگرچه در ادامه هم مي‌گويد: «قبول دارم كه انتقاد از دولت هزينه كمتري از مثلا انتقاد از قوه قضائيه دارد».

منبع: روزنامه شرق
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: