کد خبر: ۷۷۳۷۹۶
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۹
تعداد بازدید: ۶۷۶
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از چند طرح و پروژه عمرانی این منطقه آزاد بازدید کرد.
بازدید دکتر انصاری لاری از چند طرح و پروژه عمرانی کیشبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در بازدید از چند پروژه عمرانی که عصر روز شنبه 26 خرداد انجام شد چند تن از معاونان و مدیران سازمان منطقه آزاد کیش دکتر انصاری لاری را همراهی می کردند.

دکتر انصاری لاری در بازدید از منبع هوایی، اسکله 35 هزار تنی و نیروگاه برق از نزدیک در جریان روند فعالیت های عمرانی و اجرایی این طرح ها قرار گرفت و بر تسریع روند اتمام طرح های عمرانی در جزیره کیش تاکید کرد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در بازدید از نیروگاه برق شماره 2 با تاکید بر ضرورت ایجاد امکان تبادل برق و آب بین دو نیروگاه کیش گفت: روند بهره برداری از پست های 132 که رکن اصلی برای فراهم شدن زمینه تبادل برق بین دو نیروگاه است سرعت بیشتری گیرد.

وی همچنین با اشاره به لزوم اتمام عملیات عمرانی منبع ذخیره آب هوایی کیش و بهره برداری هر چه سریع تر از این منبع با هدف ارتقاء سطح رفاهی ساکنان و گردشگران، به معاونت عمرانی و شرکت آب و برق کیش دستورات لازم جهت سرعت بخشیدن به روند فعالیت های عمرانی این طرح را صادر کرد.

دکتر انصاری لاری در خصوص اسکله 35 هزار تنی کیش نیز با بیان اینکه تسریع روند ساخت و تکمیل بخش های مختلف اسکه گام مهمی در جهت توسعه فعالیت های تجاری دریا محور است تاکید کرد: برنامه ریزی لازم برای خریداری تجهیزات اسکله آغاز شود تا پس از پایان عملیات عمرانی، خرید تجهیزات در کوتاه ترین زمان ممکن انجام شده و اسکله به بهره برداری برسد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: