کد خبر: ۷۷۳۷۵۵
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۷
تعداد بازدید: ۱۴۳۲
رئیس سازمان برنامه و بودجه از پرداخت حقوق بازنشستگان و کارکنان دولت با احکام جدید خبر داد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، محمدبافر نوبخت در صفحه شخصی خود در اینستاگرام درباره تخصیص افزایش حقوق بازنشستگان و کارکنان دولت نوشت: 

همانگونه که در نشست خبری اعلام کردم بر اساس توافق مشترک سازمان برنامه و بودجه و خزانه‌داری کل کشور اعتبارات مورد نیاز برای پرداخت حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان با احتساب افزایش مصوب سال ۹۷ تأمین و تخصیص یافته است.

اما واریز حقوق بجز تأمین بودجه نیازمند صدور احکام حقوقی جدید توسط دستگاه‌ها است و من در نشست خبری هم از همه دستگاه‌ها خواستم که هر چه سریعتر نسبت به صدور احکام جدید سال ۹۷ اقدام کنند، طبق گزارش‌های دریافتی حقوق بازنشستگان با توجه به صدور احکام جدید آنها توسط سازمان بازنشستگی کشوری به موقع پرداخت شده و همینطور برخی دستگاه‌ها، اما سازمان‌ها و وزارتخانه‌هایی که هنوز موفق به صدور احکام جدید سال ۹۷ نشده‌اند، حقوق کارکنان آنها طبق ماه‌های قبل و بصورت علی‌الحساب پرداخت شده است.

photo_۲۰۱۸-۰۶-۱۷_۱۵-۵۱-۳۸

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: