کد خبر: ۷۷۳۷۵۱
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۶
تعداد بازدید: ۶۹۸
از ابتدای سال٩٦،
​بانک صادرات ایران در استان همدان از ابتدای سال ٩٦ تا ١٣ خرداد ماه ٩٧، علاوه بر پرداخت بالغ بر ٤٢٣٧ میلیارد ریال تسهیلات در بخش های مختلف اقتصادی این استان، بیش از ١٣٨٠ میلیارد ریال وام قرض الحسنه نیز در راستای مسئولیت های اجتماعی و عمل به برنامه های اقتصاد مقاومتی و کمک به ایجاد اشتغال در این استان اهدا کرده است.
بانک صادرات همدان ١٣٨٠ میلیارد ریال وام قرض الحسنه پرداختبه گزارش خبرداغ به نقل از رواط عموی بانک صادرات ، بخش های مختلف اقتصادی استان همدان از جمله بازرگانی، خدمات، صنعت، کشاورزی، مسکن و سایر حوزه ها در سال ٩٦ از ١١ هزار و ٩٢٢ فقره تسهیلات بانک صادرات ایران به ارزش بالغ بر ٣٧٠٧ میلیارد ریال بهره منده شدند که نقش مهمی در افزایش تولید ناخالص داخلی این استان داشته است. در همین سال ٤٤٧٧ فقره وام قرض الحسنه به ارزش ١٣١٦ میلیارد ریال نیز در حوزه های مختلف این بخش اهدا شده است.
همچنین از ابتدای سال ٩٧ تا ١٣ خرداد این سال نیز بانک صادرات ایران با پرداخت ١٢٧٦ فقره تسهیلات به ارزش بالغ بر ٥٣٠ میلیارد ریال در بخش های کلان اقتصادی از اقتصاد استان همدان حمایت کرده است. در همین مدت تقریبا ٧٠ روزه، ٣٥٢ فقره وام قرض الحسنه قریب به ٦٤ میلیارد ریال بابت وام قرض الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه، نوسازی و بهسازی مسکن روستایی، وام اشتغالزایی معرفی شدگان سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره)، پرداخت وام خرید و احداث مسکن اقشار ویژه (خانواده های محترم شهدا، جانبازان و ایثارگران) و سایر موارد ضروری اعطا شده و پرونده سایر متقاضیان نیز در دست بررسی است.
بانک صادرات ایران طی ٢ سال ٩٥ و ٩٦ بالغ  بر ٣٢٠ هزار میلیارد ریال وام قرض الحسنه با نرخ سود ٤ درصدی در بخش های مختلف اقتصاد مقاومتی و رونق تولید در کشور پرداخت کرده که سهم بزرگی در زدودن چهره فقر از مناطق کمتر توسعه یافته کشور داشته است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: