کد خبر: ۷۷۳۷۴۷
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۰
تعداد بازدید: ۷۲۵
زادمهر:
بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال اعتقاد دارد که مقابل تیم‌های اسپانیا و پرتغال باید اساس کار تیم ملی دفاع و ضد حمله باشد.
شخصاً دوست داشتم بازی اسپانیا و پرتغال به تساوی کشیده نمی‌شد/ پیروزی مقابل مراکش رویایی با شیرینی عسل بودبه گزارش خبرداغ ، محمدرضا زادمهر، درباره برتری تیم ملی ایران برابر مراکش در اولین بازی جام جهانی 2018 اظهار داشت: من هم مانند همه مردم بی‌نهایت خوشحال هستم. پیروزی مقابل مراکش در حد یک رویا بود. هرچند در ابتدای بازی استرس زیادی وجود داشت و همه دعا می‌کردند که گل نخوریم اما به تدریج هر چه از بازی گذشت بازیکنان با شجاعت و صبوری به بازی برگشتند و حتی در همان نیمه نخست می‌توانستیم در چند ضدحمله به گل برسیم.

 

وی ادامه داد: در نیمه دوم مراکش آمده بود تا کار را تمام کند اما با اینکه ما دو تعویض اجباری داشتیم, با یک تعویض خوب دیگر و دعای مردم و انرژی بازیکنان توانستیم 3 امتیازی به شیرینی عسل را کسب کنیم. اگر به بازی مقابل مراکش منطقی نگاه کنیم, در بازی اشکالاتی هم داشتیم که امیدوارم برای بازی‌های بعدی برطرف شود. همچنین امیدوارم مصدومیت‌ امید ابراهیمی و علیرضا جهانبخش جدی نباشد و آنها بتوانند تیم را در ادامه همراهی کنند, هرچند ما روی نیمکت نفرات خوبی داریم که می‌توانیم جایگزین کنیم.

 

بازیکن پیشین تیم ملی درباره دیدارهای بعدی ایران در جام جهانی مقابل اسپانیا و پرتغال عنوان کرد: در این بازی‌ها باید اساس کارمان دفاع و ضد حمله باشد, برای این دو بازی هیچ تاکتیک دیگری نمی‌توانیم داشته باشیم. باید روی ضربات ایستگاهی هم بیشتر دقت کنیم, چون بازیکنان خوب و سرزنی داریم که می‌توانیم در این صحنه‌ها از آنها استفاده کنیم.

 

زادمهر با بیان اینکه «شخصاً دوست داشتم بازی اسپانیا و پرتغال به تساوی کشیده نمی‌شد و یکی از این دو تیم برنده می‌شد» تصریح کرد: اگر این نتیجه رقم می‌خورد حداقل یکی از این تیم‌ها تا حدی کنار می‌رفت. هم اسپانیا و هم پرتغال در حمله بسیار تاثیرگذار هستند و کارمان مقابل آنها سخت خواهد بود. دیدید که اسپانیایی‌ها در بازی 60-50 پاس پیاپی به هم می‌دادند و بچه‌های ما باید مقابل آنها خیلی صبور باشند و خطا ندهند.

 

وی اظهار داشت: باید بازی ایسلند مقابل آرژانتین را به خوبی نگاه کنیم که ایسلندی‌ها چطور توانستند بازی را حفظ کنند. مقابل پرتغال و اسپانیا باید صبور باشیم و اگر به آنها ضربه ایستگاهی دادیم بسیار هوشیار باشیم تا گلی دریافت نکنیم. من به مراکش بسیار خوش‌بین هستم که بتواند مقابل اسپانیا و پرتغال امتیاز بگیرد و شانس ما را برای صعود بیشتر کند. ما تا روز آخر برای صعود امید داریم؛ من فکر می‌کنم بازی با پرتغال به نسبت اسپانیا برای ما ساده‌تر خواهد بود.

 

بازیکن پیشین تیم ملی در پاسخ به این سؤال که آیا ایران می‌تواند از گروهش صعود کند, به تسنیم گفت: ایران می‌تواند شگفتی‌ساز شود چون در روز اول با شکست مراکش این شگفتی‌سازی را آغاز کرده است. مراکش اصلا حریف آسانی نبود و با توجه به اینکه این تیم می‌تواند در بازی‌های بعد اسپانیا و پرتغال را هم اذیت کند ما می‌توانیم به صعود فکر کنیم. شرایط جدول هم برای ما خوب رقم خورده و اینکه ما در بازی آخر با پرتغال مصاف خواهیم کرد اتفاق خوبی است.

 

پیشکسوت پرسپولیس در ادامه این گفت‌وگو درخصوص وضعیت سرخپوشان عنوان کرد: پرسپولیس دارد کارش را انجام می‌دهد و با شناختی که از گرشاسبی و مدیریت باشگاه دارم می‌دانم که آنها بی‌نهایت احساس مسئولیت می‌کنند. باید از بازیکنانی که با باز نشدن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس در تیم ماندند, تشکر کنم و بگویم که این کار آنها قابل احترام است. وحید امیری هم دلش با پرسپولیس است و فکر می‌کنم به احتمال زیاد بعد از جام جهانی در پرسپولیس ماندنی می‌شود.

 

وی درباره هجمه‌ها علیه بازیکنان جدا شده پرسپولیس یادآور شد: این کار صحیح نیست. بازیکن قراردادش تمام شده و می‌تواند جدا شود. اتفاقاً این شرایط ما را متوجه این موضوع می‌کند که بیشتر روی تیم‌های پایه سرمایه‌گذاری کنیم. بهتر است پول جذب یکی دو بازیکن را برای تیم‌‌های پایه هزینه کنیم. در تیم‌های امید و جوانان پرسپولیس بازیکن مستعد بسیاری وجود دارد.

 جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: