کد خبر: ۷۷۳۶۵۶
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۵
تعداد بازدید: ۱۵۴۲
جانی اینفانتینو گفت: دولت روسیه به خوبی اهمیت جام جهانی 2018 فوتبال را می‌داند و می‌خواهد میهمان‌نوازی‌اش را به خارجی‌ها نشان دهد. تمام شرایط لازم برای برگزاری بدون اضطراب این رقابت‌ها مهیا است بنابراین کسانی که می‌خواهند از فوتبال، ورزش و فصل تابستان لذت ببرند می‌توانند بدون هیچ‌گونه خطری به روسیه بیایند.
رئیس فیفا: روسیه در این رقابت‌ها امن‌تر از هر زمان دیگری خواهد بود

رئیس سوئیسی فیفا از ضریب بالای امنیت روسیه در طول جام جهانی ۲۰۱۸ فوتبال ابراز اطمینان کرد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  تسنیم، جانی اینفانتینو در برنامه شبکه تلویزیونی روسیا تودی ویژه جام جهانی 2018 با مجری‌گری پیتر اشمایکل، دروازه‌بان پیشین منچستریونایتد و تیم ملی دانمارک گفت: این یک حقیقت است که روسیه در طول برگزاری جام جهانی 2018 فوتبال امن‌تر از هر زمان دیگری خواهد بود.

رئیس فیفا ادامه داد: دولت روسیه به خوبی اهمیت جام جهانی 2018 فوتبال را می‌داند و می‌خواهد میهمان‌نوازی‌اش را به خارجی‌ها نشان دهد. تمام شرایط لازم برای برگزاری بدون اضطراب این رقابت‌ها مهیا است بنابراین کسانی که می‌خواهند از فوتبال، ورزش و فصل تابستان لذت ببرند می‌توانند بدون هیچ‌گونه خطری به روسیه بیایند.

اینفانتینو درباره علت استفاده از سیستم کمک‌داور ویدئویی (VAR) برای نخستین‌بار در جام جهانی 2018 فوتبال اظهار داشت: 2 سال این سیستم را مورد آزمایش قرار دادیم و با به‌دست آوردن نتایج لازم برای استفاده از آن در جام جهانی 2018متقاعد شدیم. باید اعتراف کنم شخصا از ایده سیستم کمک‌داور ویدئویی بسیار هراس داشتم که هیجان بازی فوتبال را با توقف آن تحت‌تاثیر قرار دهد. الان هر بیننده با داشتن تلویزیون در خانه و تلفن همراه در عرض چند ثانیه‌ می‌تواند به نقض قوانین یک بازی توسط بازیکنان پی ببرد. تنها کسی که در این میان چنین امکانی ندارد داور است. نتایج بررسی‌ها نشان داد که از هر سه بازی یک اشتباه داوری بسیار روشن و تاثیرگذار است. با به کارگیری VAR این نسبت به یک اشتباه در 19 بازی تغییر کرده است. الان به تصمیم خود در استفاده از این سیستم در جام جهانی 2018 روسیه ایمان کاملی دارم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: