کد خبر: ۷۷۳۶۴۷
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۹
تعداد بازدید: ۱۴۳۶
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه تاریخ مصرف پاسداری تمام شدنی نیست، یادآور شد: چون انقلاب همچنان زنده بوده، حیات دارد و در حال حرکت است از این‌رو دشمن هم خواهد داشت و پاسداری از دستاوردهای این انقلاب شکوهمند هرگز تمام نمی شود.
نماینده ولی فقیه در سپاه: فضای مجازی تهدید جدی علیه جوانان ایرانی است
به گزارش خبرداغ ، حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی روز پنجشنبه در جمع رزمندگان سپاه عاشورا، با بیان اینکه ولایت فقیه تجلی ‌بخش حاکمیت خداوند و یگانه راه دستیابی به فرمان خداست، افزود: تبعیت از ولایت فقیه تبعیت از یک فرد نیست بلکه تبعیت از حکم‌ الله است، چون ولی ‌فقیه از خود هیچ حکمی ندارد.

وی بصیرت دینی را از دیگر راه های رسیدن به عبودیت برشمرد و اظهار کرد: تکلیف‌ محوری و تکلیف‌ گرایی نیز باید برای عبودیت مورد توجه قرار بگیرد چون این عناصر روحیات قبل از اقدام است.
حجت الاسلام حاجی‌صادقی، لازمه لذت بردن از نعمت های خداوند و دست یافتن به آرامش را عبودیت خداوند دانست و با بیان اینکه جوانان باید از فرصت ماه مبارک رمضان برای خودساری بهره مند شوند، گفت: باید توجه داشت که بدون عبودیت هیچ لذتی در دنیا قابل چشیدن نیست.
وی اظهار کرد: اگر انتظار داریم مشکلات با ارتباط و کمک اروپا و یا ارتباطات بین‌المللی حل شود، دیگر نباید به خداوند امید داشته باشیم و باید موضع خود را مشخص کنیم که با خدا یا با غیرخدا هستیم.


وی اضافه کرد: کینه ورزی و دسیسه های دشمنان علیه ملت ایران اسلامی و نظام جمهوری اسلامی تمام شدنی نیست و امکان ندارد روزی جنگ بین جبهه حق و جبهه استکبار تمام شود، البته شاید شیوه و رویه جنگ ها تغییر یابد اما هیچ ‌گاه این رویارویی ها تمام نخواهد شد.
حجت الاسلام حاجی صادقی با اشاره به دشمنی های چندین دهه ای آمریکا با ملت ایران، گفت: آمریکا حاضر است سر به تن ما نباشد و البته حق هم دارد، زیرا اذعان کرده‌اند که انقلاب اسلامی مرگ تدریجی آمریکا را رقم زده ‌است.

وی افزود: حتی رژیم صهیونیستی اذعان دارد که جمهوری اسلامی ایران سنگ در دست فلسطینی ها را تبدیل به موشک کرده است و ارتش این رژیم که ظرف شش روز همه را شکست می ‌داد، هم اکنون در برابر حزب الله و حماس با شکست روبرو می شود.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی با احیای دین مبین اسلام جوانان جهان را زنده کرد و شاخص‌های ابرقدرتی را از آمریکا گرفت، گفت: طبق ارزیابی‌ها، انقلاب اسلامی ایران پر از فراز و نشیب بوده اما در مجموع این انقلاب در حال پیشروی است و هیچ‌گاه درجا نزده است و طبق بررسی خود آمریکایی ها دلیل این پیشروی تدبیر رهبری، پیوند و اتحاد ملت با رهبری می باشد.
وی ادامه داد: ایران اسلامی امروز بیش از هر زمان دیگری به ولایت ‌فقیه نیاز دارد و آحاد ملت باید روز به روز ولایت مداری خود را تقویت کنند و تبعیت از ولی امر را در سرلوحه فعالیت های خود قرار دهند.

نماینده ولی فقیه در سپاه، فضای مجازی را از جمله تهدیدهای جدی نطام سلطه علیه جوانان ایرانی برشمرد و گفت: این فضا یکی از گناه‌های آشوبی شیطان است که جوانان با آن درگیر هستند.
حاجی صادقی با بیان اینکه در زمان‌های گذشته زندگی مدرنی وجود نداشت اما صفا و صمیمیت وجود داشت، افزود: در زندگی امروزی نباید گمشده‌های حال و روز را در زندگی مدرن و ماشین مدل بالا یافت بلکه گمشده ما خداوند متعال است.

خبرانلاین 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: