کد خبر: ۷۷۳۶۴۰
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۹
تعداد بازدید: ۱۳۹۸
استاندار کرمانشاه اعلام کرد که علی دایی از محل کمک های مردمی که برای زلزله زدگان جمع آوری کرده است، یک روستا را به صورت کامل احداث خواهد کرد.این روستا شامل 70 تا 80 واحد مسکونی خواهد بود که تمام اقدام های عمرانی آن از محل کمک های جمع آوری شده توسط علی دایی تامین می شود.
علی دایی یک روستای زلزله زده 80خانواری کرمانشاه را به طور کامل می سازد

به گزارش خبرداغ ، استاندار کرمانشاه اعلام کرد که علی دایی از محل کمک های مردمی که برای زلزله زدگان جمع آوری کرده است، یک روستا را به صورت کامل احداث خواهد کرد.

هوشنگ بازوند اظهار داشت: این روستا شامل 70 تا 80 واحد مسکونی خواهد بود که تمام اقدام های عمرانی آن از محل کمک های جمع آوری شده توسط علی دایی تامین می شود.

وی افزود: این فوتبالیست مشهور کشورمان اکنون در مناطق زلزله زده حضور دارد تا روستای مورد نظر خود برای ساخت را انتخاب و روند احداث آن را آغاز کند.


ایرنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: