کد خبر: ۷۷۳۶۳۵
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۷
تعداد بازدید: ۱۳۵۱
سید محمدعلی ابطحی عضو مجمع روحانیون مبارز در واکنش به اظهارات شب گذشته حسن روحانی در جمع اصحاب رسانه گفت: فاصله بین اتاق روسای دولتی با واقعیت های گرانیِ بازار مشکلی است که بار آن بر دوش مردم است، رییس جمهور میگوید گرانی روی کاغذها و آمارها و جلسات ما وجود ندارد، این یک جنگ روانی است.
انتقاد تند ابطحي از روحاني: اگر هم گرانی ها جنگ روانی است، این جو باید توسط دولت شکسته شود/ خیلی از وزرای سوپر محافظه کار شما، عامل به وجود آمدن این فضا هستند/ دولت ساکت ومحافظه کار شما بهترین بستر جنگ روانی یا اقتصادی رقبا و یا دشمنان ایران است

به گزارش خبرداغ ، سید محمدعلی ابطحی عضو مجمع روحانیون مبارز در واکنش به اظهارات شب گذشته حسن روحانی در جمع اصحاب رسانه گفت: فاصله بین اتاق روسای دولتی با واقعیت های گرانیِ بازار مشکلی است که بار آن بر دوش مردم است، رییس جمهور میگوید گرانی روی کاغذها و آمارها و جلسات ما وجود ندارد، این یک جنگ روانی است.

وی ادامه داد: اما رابطه جیب مردم با اتاق جلسات هیئت دولت نیست، با واقعیت بازار است، اگر هم گرانی جنگ روانی است، این جو روانی باید توسط دولتی ها شکسته شود. دولت گُنگ و لال که نمی تواند فضاهای روانی را بشکند.

مشاور رئیس دولت اصلاحات با بیان اینکه خیلی از وزرای سوپر محافظه کار شما، عامل به وجود امدن این فضای به قول شما روانی هستند، تصریح کرد: تو را به خدا زودتر تغییرشان دهید، دولت ساکت ومحافظه کار شما بهترین بستر جنگ روانی یا اقتصادی رقبا و یا دشمنان ایران است.

ابطحی در پایان خاطرنشان کرد: میلیون ها ایرانی که‌به شما رای دادند و بزرگانی که از شما در انتخابات حمایت کردند، حالشان خوب نیست.

منبع : مهر

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
جاوید
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۴
0
0
سخنان ابطحی کاملا درسته و دولت مقصر اصلی این مشکلات هست .ولی ابطحی بخاطر مردم این حرفها رو نمیزنه بلکه اینها کم کم دارن از روحانی عبور میکنن تا شاید بتونن بار دیگه ملت رو فریب بدن و در انتخابات بعدی جان دوباره بگیرن .در حالی که تمام مشکلات فعلی ناشی از ترس ،سستی و خستگی اصلاح طلبان در زمینه های سیاسی و اقتصادی هست .قطعا از این به بعد شاهد تخریب روحانی از جانب اصلاحات خواهید بود چون دیگه حمایت از روحانی سودی نداره .روحانیون فاسدی همچون ابطحی ، خاتمی و ... نمیتونن به این مملکت خدمت کنن .تاریخ مصرف این عزیزان دیگه تموم شده .
دوستدارولایت
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۶
0
0
بایدحسن روحانی محاکمه ودرمیدان ازادی به داراویخته شود
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: