کد خبر: ۷۷۳۶۳۰
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۸
تعداد بازدید: ۱۳۷۹
رهبر اپوزسیون روسیه همزمان با آغاز بازی‌های جام جهانی در این کشور و پس از طی کردن یک ماه حبس به جرم سازماندهی اعتراضات غیرقانونی امروز (پنجشنبه) آزاد شد.
رهبر اپوزسیون روسیه در آستانه آغاز بازی‌های جام جهانی آزاد شد
 به گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری فرانسه، الکسی ناوالنی، رهبر اپوزسیون روسیه در صفحه توییتر خود نوشت: پس از "یک سفر کاری" ۳۰ روزه دوباره با شما هستم. از اینکه آزاد شدم بسیار خوشحالم.

وکیل و طرفداران ناوالنی معتقدند که این پرونده با انگیزه سیاسی تکمیل شده و این فعال اپوزسیون تاکید دارد که حقوقش نقض شده است.

ناوالنی که چندین بار به خاطر فعالیت‌های سیاسی‌اش بازداشت و زندانی شده در پستی از اینکه چطور شرایط زندان در آستانه بازی‌های جام جهانی بهبود یافته خبر داد.


ناوالنی که از رقابت با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه در انتخابات ریاست جمهوری ماه مارس منع شده بود، از مردم کشورش خواسته بود تا در تاریخ پنجم مارس سال جاری میلادی با شعار "تزار ما نیستی" راهپیمایی‌هایی را در سراسر روسیه برگزار کنند.
ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: