کد خبر: ۷۷۳۵۹۳
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۸
تعداد بازدید: ۱۲۳۱
قطار ایران - وان که از سه سال پیش به دلیل حملات گروه تروریستی پ.ک.ک فعالیت خود را متوقف کرده بود از روز عید فطر آغاز به جابجایی مسافر خواهد کرد.
آغاز فعالیت مجدد قطار ایران - وان از روز عید فطر پس از سه سال

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، فاتح چیفتچی، معاون وزیر گمرک و تجارت ترکیه در گفت‌وگویی با آناتولی ضمن اعلام این خبر گفت: در سال‌های اخیر گردشگران بسیاری از ایران به استان وان آمده‌اند. با آغاز فعالیت قطار ایران - وان، توسعه اقتصادی استان سرعت بیشتری پیدا خواهد کرد.

وی درخصوص گذرگاه مرزی کاپی‌کؤی (گذرگاه مرزی رازی در ایران) نیز اظهار داشت: مردم وان حساسیت فوق‌العاده‌ای نسبت به گذرگاه‌های مرزی دارند. ما نیز اهمیت زیادی برای گذرگاه‌های مرزی قائل هستیم، اما باید از مسافران ایرانی حاضر در مرز پشتیبانی کنیم. قصد ما افزایش ظرفیت این گذرگاه است و تدابیر لازم را برای اقامت بیشتر مسافران در وان اتخاذ خواهیم کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: