کد خبر: ۷۷۳۵۸۷
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۶
تعداد بازدید: ۱۲۴۷
گرشاسبی می‌گوید: «ما اگر پول داشتیم، اولویت‌مان در پرداخت مطالبات علی دایی بود. او خودش هم می‌داند كه وضعیت مالی باشگاه ما چطور است. مطمئن باشید چنانچه وضعیت‌مان اسفناك نبود، دایی را روی سرمان می‌گذاشتیم. الان هم پرداخت طلب دایی جزو اولویت‌های ماست.»
پول نیست اما قراردادهای میلیاردی می‌بندند!/ کاش به جای تحقیق و تفحص از سرخابی ها به آنها نظارت می کردندبه گزارش خبرداغ ، شاهد اظهارنظر مشابهی از سوی توفیقی، معاون باشگاه استقلال هم بودیم. او گفته است: «باشگاه استقلال یك منبع درآمد دارد و سقف آن هم مشخص است. امكان پرداخت بدهی‌های باشگاه از منبع درآمد كنونی وجود ندارد. مطمئنم وزیر ورزش و مسئولان به این تیم كمك خواهند كرد. باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس دولتی هستند و باید دولت كسری بودجه را جبران كند. باشگاه‌ها چون دولتی هستند می‌توانند كسری بودجه را از دولت دریافت كنند. وزارت ورزش می‌تواند از این طریق بودجه باشگاه را از دولت بگیرد.»


در این كش و قوس نمایندگان مجلس مصوبه تحقیق و تفحص از این دو باشگاه را امضا كرده‌اند. تحقیق و تفحص از چه؟ از بدهی‌های دو باشگاه؟ از پرونده‌هایی كه علیه این دو باشگاه در كمیته انضباطی وجود دارد؟ از شكایت‌هایی كه علیه استقلال و پرسپولیس در كنفدراسیون فوتبال آسیا شده است؟


همان‌طور كه پیش‌تر نوشتیم، كاش به جای تحقیق و تفحص از ابتدای پیدایش روی این دو تیم نظارت می‌كردند تا این همه بدهی در دو باشگاه استقلال و پرسپولیس انباشته نشود!
گرشاسبی می‌گوید پول نیست، توفیقی هم همین‌طور، درست. خدای ناكرده نمی‌گوییم دروغ می‌گویند اما این سؤال پیش می‌‌آید اگر پول نیست چرا قراردادهای میلیاردی بسته می‌شود؟ چرا دو تیم به اندازه توان قرارداد نمی‌بندند تا بدهی روی بدهی انباشته نشود؟


این موضوع از ابتدا قابل حل بود. به شرطی كه فدراسیون فوتبال باشگاه را موظف می‌كرد به اندازه دارایی قرارداد منعقد كنند و به فدراسیون فوتبال برای پرداخت‌ها تضمین مالی بدهند. از آنجایی كه این دو تیم دولتی هستند، هر مدیری كه می‌‌آید فقط به قراردادهای كلان فكر می‌كند و اینكه تیم با مهره‌های اسمی نتیجه بگیرد و بدهی‌ها هم بماند برای مدیر بعدی! هیچ مدیری از استقلال و پرسپولیس تا به امروز به خاطر بدهی‌های به جا گذاشته مورد مؤاخذه قرار نگرفته است و بدهی‌ها از مدیری به مدیر دیگر به ارث می‌رسد!

 

خبرورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: