کد خبر: ۷۷۳۵۸۶
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۶
تعداد بازدید: ۱۲۵۹
یک سایت هلندی خبر داد که باشگاه آلکمار برای انتقال هافبک ایرانی خود به باشگاه برایتون انگلیس در حال مذاکره است و مبلغ فروش او را تعیین کرده است.
آلکمار مبلغ فروش جهانبخش را اعلام کرد/برایتون مقصد بعدی علیرضا می‌شود؟به گزارش خبرداغ ، به نقل از سایت «fcupdate» هلند، در حالیکه علیرضا جهانبخش، هافبک ایرانی آلکمار خود را برای حضور در مسابقات جام جهانی 2018 روسیه به همراه تیم ملی کشورش آماده می کند، آلکمار در حال مذاکره برای آینده این وینگر است.

 

 به نظر می رسد وینگر ایرانی آلکمار فصل آینده به باشگاه برایتون انگلیس منتقل خواهد شد. این چیزی است که در میان رسانه های هلند دست به دست می شود. مذاکرات آلکمار با برایتون در حال انجام است و باشگاه هلندی برای فروش آقای گل لیگ هلند 25 میلیون یورو درخواست کرده است.

 

در صورت انتقال جهانبخش به انگلیس قراردادش با برایتون 4 ساله خواهد بود و با بندی که می تواند قراردادش را برای سال های آینده نیز تمدید کند.

 

فارس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: