کد خبر: ۷۷۳۵۷۷
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۲
تعداد بازدید: ۱۲۹۲
کاپیتان تیم ملی پرتغال در مصاحبه با Unisport در مادرید از آرزوی قهرمانی با پرتغال سخن گفت.
کریس رونالدو: اسپانیا، آلمان، برزیل و آرژانتین مدعیان اصلی
به گزارش خبرداغ، رونالدو پیش از اضافه شدن به اردو پرتغال در مصاحبه با Unisport از شرایط پرتغال در روسیه صحبت کرده بود. این مصاحبه در مادرید و احتمالا قبل از فینال جام باشگاه های اروپا انجام شده بود تنها امروز منتشر شد.

"برای تیم ملی مسابقاتی مانند جام جهانی و جام ملت های اروپا مهمترین رویداد است و بازی کردن در این مسابقات همیشه ویژه و هیجان انگیز است. در مورد امسال (جام جهانی)، میخواهیم خوش بگذرانیم و رقابتی لذت بخش داشته باشیم، چرا که جام جهانی هر چهار سال یکبار اتفاق می افتد."

" ما می دانیم که از شانس های اول قهرمانی نیستیم، مدعیان اصلی اسپانیا، آلمان، برزیل، آرژانتین هستند... اما ما بدون شک نهایت تلاش خود را برای پیروزی انجام خواهیم داد. اینکه ما در میان مدعیان اصلی نیستیم نکته خوب و مثبتی است."


رونالدو در مورد رویارویی با اسپانیا گفت:" این مسابقه برای هر دو تیم سخت خواهد بود. رویارویی پرتغال و اسپانیا در روز اول اصلا ایده آل نیست اما قرعه این طور بود و ما هم باید قبول کنیم. شکست در روز اول تیم را در شرایط بدی قرار خواهد داد، قدم اول بسیار مهم است. البته من عقیده دارم که پرتغال و اسپانیا به مرحله بعد صعود خواهند کرد."


کاپیتان پرتغال در انتها اعتراف کرد که:" قهرمانی در جام جهانی مانند یک رویا می ماند"، برای رسیدن به آن " ما باید مانند یورو ٢٠١٦ بازی کنیم و تمام تیم متحد باشند."

ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: