کد خبر: ۷۷۳۵۲۷
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۵
تعداد بازدید: ۵۷۱
ترزا می در مصاحبه با شبکه خبری سی ان بی سی گفت که کشورش خواستار توسعه روابط تجاری آمریکا و انگلیس است. وی همچنین گفت که با ترامپ در خصوص تعرفه‌های واردات و توافق هسته‌ای ایران اختلاف دارد اما رابطه ویژه انگلیس با آمریکا ادامه می‌یابد و در آینده ای طولانی حفظ خواهد شد.
نخست وزیر انگلیس: با ترامپ درباره توافق هسته‌ای ایران اختلاف دارمبه گزارش خبرداغ ، ترزا می در مصاحبه با شبکه خبری سی ان بی سی گفت که کشورش خواستار توسعه روابط تجاری آمریکا و انگلیس است.

وی همچنین گفت که با ترامپ در خصوص تعرفه‌های واردات و توافق هسته‌ای ایران اختلاف دارد اما رابطه ویژه انگلیس با آمریکا ادامه می‌یابد و در آینده ای طولانی حفظ خواهد شد.

می از ملاقات ترامپ با کیم جونگ اون رهبر کره شمالی استقبال و ابراز امیدواری کرد با گفتگو بتوان اختلاف با آمریکا بر سر برجام را رفع کرد.

تسنیم

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: