کد خبر: ۷۷۳۵۰۴
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۹
تعداد بازدید: ۶۰۰
جشنواره تابستانی کیش از 8 تیر با برنامه های شاد و متنوع آغاز می شود.
آغاز بیست و یکمین جشنواره تابستانی کیش از 8 تیربه گزارش  خبرداغ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، بیست و یکمین جشنواره تابستانه کیش از 8 تیر با برگزاری برنامه های های شاد و مفرح آغاز می شود.

در این جشنواره به منظور جذب بیشتر گردشگران با ارائه خدمات و تسهیلات سفر، تخفیف های ویژه در نرخ هتل ها، اماکن اقامتی، مراکز تفریحی و گردشگری تلاش شده است شرایط مناسبی برای سفر خانواده ها فراهم شود.

برگزاری جشن های متنوع و قرعه کشی برای خانواده ها در تالار شهر و بازارها، اجرای برنامه های شاد و مفرح برای تمامی سنین به ویژه جوانان و نوجوانان، اجرای موسیقی محلی و برگزاری کنسرت گروه ها و خواننده های مطرح کشور، اجرای برنامه های تفریحی با حضور گروه های هنری و کارناوال ها، نورافشانی، اجرای تئاترهای خیابانی و بسیاری برنامه های متنوع که در نقاط مختلف جزیره کیش برگزار می شود از جمله برنامه های پیش بینی شده برای بیست و یکمین جشنواره تابستانی کیش است.

گفتنی است برگزاری هفته فرهنگی چند کشور در ایام جشنواره در جزیره کیش از دیگر برنامه ریزیهای انجام شده برای جشنواره تابستانی است که تا 8 شهریور ادامه دارد.

یاد آور می شود با توجه به تاکیدات مدیرعامل سازمان منطقه ازاد کیش در خصوص خلاقیت و نو آوری در برنامه ها، در جشنواره امسال تلاش شده است با مشارکت بخش خصوصی و اهدای جوایز کیفی برنامه های جشنواره تابستانی متنوع تر از دوره های قبل برگزار شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: