کد خبر: ۷۷۳۴۷۸
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۸
تعداد بازدید: ۵۹۹
وزیر خارجه ترکیه گفت: ما با ایران در تماس هستیم. پ.ک.ک برای آنها نیز تهدید به شمار می‌رود. (منطقه)‌ قندیل به مرز ایران بسیار نزدیک است. ما همکاری‌ها با ایران را افزایش می‌دهیم.
آنکارا: درباره عملیات ضدتروریستی در شمال عراق، با ایران در تماس هستیم

وزیر خارجه ترکیه از تماس‌های این کشور با ایران درباره عملیات نظامی در شمال عراق خبر داد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  فارس، «مولود چاووش‌اوغلو» وزیر خارجه ترکیه امروز (چهارشنبه) اعلام کرد که با ایران درباره عملیات نظامی برون مرزی در تماس هستند.

چاووش‌اوغلو در مصاحبه تلویزیونی باشبکه «هابرتورک» گفت که تماس‌های مکرری را با ایران حول عملیات ضد تروریستی در شمال عراق و علیه گروه پ.ک.ک در کوهستان قندیل، برقرار کرده‌اند.

به نوشته خبرگزاری «آناتولی» وی توضیح داد: «ما با ایران در تماس هستیم. پ.ک.ک برای آنها نیز تهدید به شمار می‌رود. (منطقه)‌ قندیل به مرز ایران بسیار نزدیک است. ما همکاری‌ها با ایران را افزایش می‌دهیم».

«نورالدین جانیکلی» وزیر دفاع این کشور نیز روز گذشته گفته بود پیشتر به ایران برای اجرای عملیات نظامی مشترک جهت نابود کردن مقر پ.ک.ک در کوهستان قندیل پیشنهاد داده‌اند که هنوز پیشرفتی در این مسئله حاصل نشده اما ایران صرف عملیات ترکیه را تایید کرده است.

«رجب طیب اردوغان» رئیس‌جمهور ترکیه دو روز پیش با اعلام خبر آغاز شدن عملیات ضد تروریستی در شمال عراق، گفت تا کنون 14 هدف مهم در قندیل و سنجار از بین رفته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: