کد خبر: ۷۷۳۴۷۱
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۸
تعداد بازدید: ۵۹۸
حمیدرضا آصفی :
دبیر ستاد جام جهانی در مورد برخی شایعات مبنی بر حضورش در جام جهانی با هزینه دولت گفت: من جزو مسافرین نیستم و بازی‌ها را از تلویزیون و در منزل دنبال می‌کنم.
سفرم به روسیه با هزینه بیت المال کذب است/ بازی‌ها را از تلویزیون و در تهران دنبال می‌کنم

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا ، حمیدرضا آصفی سخنگوی اسبق وزارت خارجه و مسوول ستاد هماهنگی و برنامه‌ریزی جام‌جهانی ۲۰۱۸ در ایران  به برخی شایعات مبنی بر سفر به مسکو برای تماشای بازی‌های تیم ملی فوتبال در  جام جهانی از منابع بیت المال واکنش نشان داد و این شایعات را تکذیب کرد. 

او با بیان اینکه از یک سال پیش جلساتی در خصوص جام جهانی برگزار شد و من مسئول این ستاد بودم ، گفت: در طول این یک سال با نهادهای مختلف صحبت داشتیم، ۱۵ جلسه طولانی و مستمر برگزار شد و از دستگاه‌های مختلف در این جلسات حضور داشتند. 

آصفی به موضوعات مطرح شده برای روند تسهیل حضور ایرانیان در جام جهانی گفت: چند موضوع مطرح بود، یکی موضوع بلیط فروشی بود. به دلیل اینکه شهروندان محترم ایرانی کارت اعتباری نداشتند و نمی‌توانستند بلیط‌ها را خریداری کنند، فدراسیون کار سنگینی به عهده گرفت که این خدمات را در اختیار ایرانی ها بگذارد.گاهی دوستان تا ساعت ۱۱ و ۱۲ شب در فدراسیون بودند  تا کار انجام شود.

او افزود: یک موضوع کار فرهنگی بود. علی رغم قول‌هایی که دستگاه‌های مختلف دادند، به دلیل نبود بودجه و شرایط کشور بخشی از کار انجام نشد و بخشی در دستور کار قرار گرفت. 

آصفی در مورد  اعزام خبرنگاران به جام جهانی گفت: چون رسانه‌های ما بعضی وقت ها بعضی مشکلات را به لحاظ مالی و امکانات دارند، فدراسیون کمک کرد تا با کمک وزارت ورزش و ارشاد، حمایت‌های خوبی را از ورزشکاران و خبرنگاران داشته باشند. در نهایت حدود ۶۰ خبرنگار برای پوشش مسابقات جام جهانی به مسکو رفتند.

او در مورد برخی شایعات مبنی بر حضورش در جام جهانی با هزینه دولت گفت: من جزو مسافرین نیستم. لیستی تهیه شده بود و چون من مسئول ستاد برگزاری جام جهانی بودم، اینها به صورت اتوماتیک فکر کردند باید جام جهانی بروم. از اول هم قرار نبود بروم، نه بلیط گرفتم و نه ویزا و در دفترم هستم و کارم را می‌کنم.

آصفی با بیان اینکه وجود افراد زیاد در جام جهانی ایجاد مزاحمت می‌کند و دست و پا گیر است، افزود: سعی شده افرادی که می‌روند به حداقل برسند. با همکاری شورای برون مرزی ورزش تلاش شد تعداد افراد اعزامی از فدراسیون به حداقل برسند و از دستگاه‌های دیگر هم تا جایی که در اختیار فدراسیون بوده این اقدام صورت گرفته تا به بیت المال فشار نیاید. برخی افراد در دست فدراسیون نیستند. علی رغم اینکه من بیش از یک سال درگیر این کار بودم ولی اینجا هستم.

او در پایان تاکید کرد: بنده قرار نیست برای جام جهانی به روسیه بروم و بازی ها را از تلویزیون و در منزل دنبال می‌کنم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: