کد خبر: ۷۷۳۴۶۵
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۸
تعداد بازدید: ۶۱۷
رییس سازمان حفاطت محیط زیست گفت: کمیسیون جدیدی در دولت به نام کمیسیون مقاومت و کم آبی تشکیل شده است که سیاست‌هایی را دنبال می‌کند تا کشور با کم آبی سازگار شود.
عیسی کلانتری: در حوزه آب بچه پولدار نیستیم
به گزارش خبرداغ ، عیسی کلانتری در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جزئیات کمیسیون مقاومت و کم‌آبی را باید وزیر نیرو اطلاع‌رسانی کند.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست در ادامه گفت: همه دنیا می‌دانند که ما کشور کم آبی هستیم و باید در مصرف آب صرفه‌جویی کنیم. در حوزه آب بچه پولدار نیستیم که هر کاری دلمان خواست کنیم.

وی در واکنش به اظهارات اخیر نخست‌وزیر اسرائیل مبنی بر حمایتش از مردم ایران در مقابل بی‌آبی، گفت: آن آقا هر کاری دلش می‌خواهد بکند به ما چه ربطی دارد، اما ما نباید واقعیت‌ها را از مردمان پنهان کنیم، ما کشور کم آبی هستیم و باید در مصرف آب صرفه‌جویی کنیم.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه ما خارج از اصول بین‌المللی و استاندارد‌های جهانی عمل می‌کنیم، اظهارکرد: طبق این اصول هیچ کشوری بیش از ۴۰ درصد آب‌های تجدیدپذیرش را نباید مصرف کند، اما در حال حاضر مصرف ما به بیش از صددرصد رسیده است. این اتفاقات پیامد‌های سختی برای محیط زیست دارد.

کلانتری در پایان گفت: اگر بدانیم که کشور کم آبی هستیم مشکل‌مان کم می‌شود چرا که سیاست‌های درست‌تری را دنبال می‌کنیم.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: