کد خبر: ۷۷۳۴۵۶
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۸
تعداد بازدید: ۲۰۸۷
تیم بسیار شیک پوش و خوشتیپ ایران، توئیتر را به شدت تحت تاثیر قرار داده است.
کاربران توییتر: مانکن اید یا فوتبالیست/ ایران؛ خوشتیپ ترین تیم جام جهانی است!+عکسبه گزارش خبرداغ ، فردا دیدار افتتاحیه جام جهانی آغاز خواهد شد و روز جمعه، تیم ملی کشورمان اولین دیدارش را مقابل مراکش برگزار خواهد کرد. آرژانتین، برزیل، انگلیس، فرانسه، آلمان و اسپانیا تیم‌هایی هستند که همه راجع به آنها صحبت می‌کنند و آنها را مدعی قهرمانی می‌دانند. با این حال، تصاویری که از تیم ملی ایران منتشر شده نیز به موضوع داغ بحث‌های توئیتری تبدیل شده است.

 

ایران با ستاره هایی مثل اشکان دژاگه، سردار آزمون، علیرضا جهانبخش ، سامان قدوس و ... پا به جام گذاشته و تیپ بازیکنان در هنگام ورود به روسیه، مورد توجه هواداران فوتبال در سرتاسر دنیا قرار گرفته است.

 

یکی از فوتبال دوستان، معتقد است که فوتبالیست‌های ایرانی، بیشتر شبیه به مانکن ها هستند تا بازیکن فوتبال. او با انتشار عکس‌هایی از بازیکنان نوشته: "به تیم ایران برای جام جهانی نگاه کنید! انگار که آنها مانکن هستند تا بازیکن"

 

 

فوتبال دوست دیگری معتقد است که عکس‌های ایران، بسیاری را دچار غش و ضعف کرده است. او نوشته:" ناگهان توجهم به جام جهانی جلب شد. عکس‌های جنجالی بازیکنان بسیار شیک پوش ایران، هواداران جدید این تیم را دچار غش و ضعف کرده"

 

 

فوتبال دوست دیگری نوشته:" آیا متوجه شده اید که اینترنت با عکس‌های بازیکنان خوشتیپ ایران منفجر شده؟"

 

 

فوتبال دوست دیگری، به رابطه فوتبال و سیاست و حل مناقشات از طریق ورزش پرداخته. او نوشته:"  شنیده ام که اینترنت پر از عکس‌های تیم ملی ایران شده است. آیا می‌توان کسی را سرزنش کرد؟ ورزش می‌تواند پلی بین اختلافات سیاسی باشد، مخصوصا وقتی این افراد نماینده ما باشند. تیم ملی ایران.

 

ورزش سه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: