کد خبر: ۷۷۳۴۵۲
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۷
تعداد بازدید: ۵۲۸
هاجر چنارانی:
نماینده نیشابور تاکید کرد: از احتکار دارو باید جلوگیری شود چرا مسئولان حوزه بهداشت و درمان به مشکلات بیماران توجهی ندارند در این رابطه می‌طلبد دولت به دارو و درمان بیماران به ویژه بیماران خاص ورود کند.
بیماران سرطانی در به در دنبال تهیه داروهای مورد نیاز خود هستند

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، هاجر چنارانی پیش از ظهر امروز در تذکری با استناد به ماده ۲۴ آیین‌نامه داخلی مجلس گفت: دولت باید به کالاهای اساسی مردم توجه اساسی داشته باشد و همچنین توجه به تامین دارو و درمان مردم را در دستورکار قرار دهد.

وی افزود: متاسفانه بیماران سرطانی در به در دنبال داروخانه می‌‌‌گردند تا داروهای مورد نیاز خود را تهیه کنند. دولت باید نیاز اساسی مردم را تامین کند چرا دولت پول پزشکان و داروخانه‌‌‌ها را پرداخت نمی‌‌کند.

نماینده مردم نیشابور با بیان اینکه بالغ بر ۱۲ هزار میلیارد تومان دولت به داروخانه‌‌‌ها بدهکار است، خطاب به رئیس‌‌جمهور اظهار داشت: طرح تحول سلامت به کجا رسید؟ وضعیت این طرح به گونه‌‌‌ای است که مردم از آن به عنوان طرح تهوع سلامت یاد می‌‌کنند چرا این طرح با وجود نواقص مختلف پیگیری نمی‌‌‌شود.

چنارانی با تاکید بر اینکه اگر این طرح با وضعیت فعلی ادامه یابد با چالش‌‌‌های بزرگ در آینده مواجه خواهیم شد، تصریح کرد: از احتکار دارو باید جلوگیری شود چرا مسئولان حوزه بهداشت و درمان به مشکلات بیماران توجهی ندارند در این رابطه می‌‌طلبد دولت به دارو و درمان بیماران به ویژه بیماران خاص ورود کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: