کد خبر: ۷۷۳۴۵۱
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۷
تعداد بازدید: ۵۴۸
از سوی دادستان کل کشور؛
دادستان کل کشور، دادستان عمومی و انقلاب تهران را موظف کرد ادعاهای مطرح شده در یک برنامه تلویزیونی مربوط به نوعی بیماری کمتر شناخته شده را در اسرع وقت پیگیری و نتیجه را گزارش کند.
دادستان تهران مامور رسیدگی به موضوع ادعاهای مطرح در یک برنامه تلویزیونی شد

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، در پی پخش برنامه‌‌‌ای در تاریخ ۸/۳/۹۷ در یکی از شبکه‌‌‌های سیمای جمهوری اسلامی ایران و طرح ادعاهایی درباره نوعی بیماری، معاونت حقوق عامه دادستانی کل کشور پس از انجام بررسی‌‌‌های لازم و اعمال و اعلام نظر کارشناسان و متخصصان ذیربط درخصوص کذب بودن مطالب و ادعاهای مطرح شده در آن برنامه، گزارشی به دادستان کل کشور ارائه داده است.

به دنبال این بررسی‌‌‌های اولیه، دادستان عمومی و انقلاب تهران از سوی دادستان کل کشور مامور شد برابر با مقررات، در اسرع وقت و با توجه به آثار و تبعات ادعاهای مطرح شده در آن برنامه در جامعه، موضوع را پیگیری و تعقیب کند و نتیجه نیز برای عموم اعلام شود. 

حجت‌‌‌الاسلام والمسلمین منتظری همچنین دستور داد نسبت به وجوه جمع‌‌‌‌آوری شده نیز برابر مقررات اقدام و از تضییع حقوق عامه جلوگیری شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: